تماشا کنید: اپلیکیشن COVER با بررسی موقعیت مکانی و زمانی شما، برنامه‌های کاربردی را در صفحه‌ی قفل گوشی شما قرار می‌دهد

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
مسلما نصب اپلیکیشن‌های فراوان روی تلفن اندرویدیتان سرگرم‌کننده است. اما در نظر داشته باشید که وقتی تعداد آن‌ها بسیار زیاد شود دسترسی به یک اپلیکیشن خاص از میان آن‌ها نیز دشوار خواهد بود. یک اپلیکیشن اندرویدی جدید به نام COVER، صفحه قفل گوشی شما را به منوی ساده‌ای از نرم‌افزارهای مرتبط با شرایط زمانی و مکانی شما تبدیل می‌کند.
تبلیغات

در واقع اپلیکیشن COVER با تشخیص موقعیت‌های زمانی (صبح ، ظهر..) و همچنین محل سکونت یا کارتان و یا حتی هنگامی که مشغول رانندگی با اتومبیلتان هستید، اپلیکیشن‌های متناسب با این موقعیت‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.

گر چه پیش از این نیز برخی اپلیکیشن‌های مشابه امکاناتی این‌چنینی را ارائه کرده‌اند با این حال COVER از لحاظ سادگی و زیبایی محیط کاربری و عملکرد، برتری قابل‌توجهی نسبت به آن‌ها دارد.این اپلیکیشن هنوز وارد گوگل پلی نگردیده است با این حال برخی منابع قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار داده‌اند. نتایج بررسی‌ها حاکی از این است که اپلیکیشن COVER در مدت زمان اندکی توانایی تشخیص موقعیت‌ها و فراخوانی اپلیکیشن‌های دیگر را دارد. شاید تنها نکته‌ی منفی آن، ارائه‌ی خودکار اپلیکیشن‌های پیشنهادی باشد. با این وجود، توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن اعلام کرده است که در آینده امکان ارائه‌ی آن با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر نیز وجود خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سازنده‌ی اپلیکیشن COVER مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات