نکسوس 10 گوگل برای مدت کوتاهی در گوگل‌پلی قرار گرفت [بروز شد]

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
گویا گوگل در تدارک معرفی سری جدید محصولات از خانواده نکسوس است. گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید را در کنار نکسوس 5 و تبلت 10 اینچی نکسوس معرفی نماید. در این راستا، این کمپانی سهوا یا عمدا نکسوس 10 را برای لحظاتی در فروشگاه اینترنتی محصولات خود قرار داده و از این رو مشخصات فنی آن به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

بی‌شک گوگل در نظر دارد تا تمامی نگاه‌ها را به‌سوی پرچمدار خود یعنی نکسوس ۵ و نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید یعنی کیت‌کت جلب نماید. یکی از افشاگران نامدار عرصه‌ی فناوری و محصولات دیجیتال evoleaks@ نیز خبر از معرفی نکسوس ۵ در چهارشنبه‌ی آتی داده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

شواهد نشان می‌دهند که گوگل در کنار نسخه جدید سیستم عامل اندروید (KitKat) و نکسوس 5، قصد دارد تا نسل جدید تبلت 10 اینچی خود را نیز رونمایی کند. براساس اطلاعات بدست آمده این تبلت دارای مشخصات فنی زیر است:

  • صفحه‌ی نمایش 10.055 اینچی به همراه پوشش محافظ گوریلا‌گلس 3 و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل با تراکم پیکسلی 300ppi
  • سیستم-روی-یک-چیپ Sanpdragon 800
  • 3 گیگابایت حافظه‌ی رم
  • دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و همچنین یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه
  • باتری 9500 میلی‌آمپری
  • وزن 584 گرمی با ابعاد 258.9 در 172.6 در 7.9
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

این تصاویر گویای استفاده از اندروید کیت‌کت در این تبلت ۱۰ اینچی است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

نظر شما در این مورد چیست؟

بروز رسانی:

بعد از بررسی دقیق تر عکس‌ها مشخص شد که این اطلاعات فاش شده، واقعی نیستند و احتمالا توسط شخص منتشر کننده، ساخته شده اند. شواهدی که این نظریه را تایید می نماید نبودن آیکون اپلیکیشن‌ها در وسط تصویر و وجود عبارت زیر در عکس گرفته شده از Play Store است.‎ البته هنوز مشخص نیست که این اطلاعات تا چه میزان به حقیقت نزدیک هستند.

Nexus 10 Fake
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات