Vivo Xplay 3S امتیاز 36000 را در بنچمارک AnTuTu کسب کرد

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
شاید تصور می‌کنید که رکورد بیشترین امتیاز در نرم افزار بنچمارک AnTuTu در دستان یکی از پرچمدارن معروف همچون LG G2 یا Galaxy note3 یا تلفنی با پردازنده نسل جدید اتم اینتل است اما یک تلفن نه چندان معروف به نام Vivo Xplay 3S توانسته رکورد بسیار خوب 36000 را در این بنچمارک بدست آورد.‎
تبلیغات

بهتر است بدانید که گوشی فوق‌الذکر اولین گوشی خواهد بود که با صفحه ی نمایش WQHD به بازار عرضه می‌شود. این صفحه ی نمایش عریض رزولوشن خارق‌العاده‌ای برابر2560 در 1440 پیکسل خواهد داشت که این رزولوشن تراکم پیکسلی 538ppi را به ارمغان آورده است. بر اساس شایعات مطرح شده این گوشی 5.5 اینچی از چیپ Snapdragon 800 بهره می‌برد که آزمایش خود را پس داده است.

Vivo با ارائه این محصول نظر کلیه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به خود جلب خواهد کرد. به‌گفته‌ی تولید کنندگان این گوشی، Vivo Xplay 3S به‌عنوان معیار و استانداردی برای سنجش توانایی‌های سایر محصولات مطرح خواهد شد.

تصاویر فاش شده نشان از بهره‌گیری این گوشی از سریع‌ترین چیپ‌ست موجود در بازار دارد. چراکه این گوشی براساس بنچمارک انجام شده با AnTutu امتیاز 36258 را به خود اختصاص داده است و این امتیاز حاکی از پشت سر گذاردن پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۳  است. از آنجایی که تراشه به کار رفته در این تلفن همانند دیگر پرچمداران بازار، Snapdragon 800 است، انتظار می‌رود فرکانس کاری آن بیش از 2.2 گیگاهرتز باشد.‎

آیا این محصول با ارائه به بازار عنوان بهترین فبلت موجود را به‌ خود اختصاص خواهد داد یا رقابتی تنگاتنگ بین سایر پرچمداران موجود در خواهد گرفت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات