معرفی چند مورد از بهترین قالب‌های Themer برای اندروید

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
مطالعه 9 دقیقه
یکی از ابزارهای فوق العاده برای تغییر Theme یا قالب صفحه‌ی اصلی گوشی اندرویدی شما Themer است، اما سوالی که همواره وجود دارد انتخاب بهترین قالب است. در این پست زومیت برخی از بهترین قالب‌ها را برای شما گلچین کرده است. مطمئنا امتحانشان ضرری نخواهد داشت، پس در ادامه با ما باشید.
تبلیغات

اگر با Themer آشنا نیستید، بهتر است بدانید که این ابزار یکی از بهترین‌ها برای شخصی کردن ظاهر گوشی با دانلود و اعمال تم‌های مختلف است و به کمک آن می‌توانید تنها با چند تپ به گوشی خود ظاهری متفاوت و شخصی شده بدهید.

اگر تا به حال دعوتنامه‌ای برای عضویت در Themer دریافت نکرده اید، برای عضو شدن کافی است به وب سایت آن مراجعه کنید و با ثبت نام منتظر ارسال دعوتنامه بمانید (که احتمالا چند روزی طول می‌کشد). با دریافت دعوتنامه و ورود به اپ احتمالا از تعداد زیاد قالب و گزینه‌های تنظیمی بسیار زیاد متعجب می‌شوید و احساس سردرگمی خواهید کرد.

تعداد تم‌های انتخابی شما محدودیتی ندارد و می‌توانید هر کدام را که به نظرتان جالب آمد دانلود و به سادگی اعمال کنید. برای راحتی برخی از بهترین‌ها را در زیر معرفی می‌کنیم:

Tiled

ku-xlarge

Tiled احتمالا معروف ترین قالب به جهت زیبایی ظاهری است. همان طور که از اسم آن معلوم است، این تم از کاشی‌های جداگانه‌ای تشکیل شده که با فاصله از هم قرار گرفته اند. کاشی‌هایی که در زیر ساعت قرار گرفته اند، در واقع میانبرهایی به تماس‌های از دست رفته، ایمیل ها، پیامک‌ها و وضعیت آب و هوا هستند.

با یک کشیدن انگشت بر روی صفحه (Swipe) می‌توانید صفحه‌ی را با میانبرهای مورد نظر خود مثلا موسیقی، مرورگر وب یا اپ دوربین ویا خبرخوان پر کنید. این قالب از سه صفحه تشکیل شده است و همین تقریبا به طور کامل پاسخگوی نیازهایتان خواهد بود.

Mountain Minimal

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

اهل کوه رفتن هستید؟ این قالب مطابق اسمش، ظاهری بسیار کمینه گرا (Minimal) دارد و فارغ از هر گونه پیچیدگی خاصی اطلاعات ضروری و اصلی شما را برایتان یک جا گردهم می‌آورد. مطابق همین ظاهر کمینه خبری از صفحات ثانوی هم نیست و طبیعتا تپ کردن چپ و راستی هم در کار نیست. برای دسترسی به کشوی اپ‌ها باید روی applications در پایین تپ کنید. 4 آیکون جداگانه هم مربوط به مرورگر، دوربین، موسیقی و اپ‌های انتخابی شما هستند که می‌توانید لیستی از پرکاربردترین اپ‌هایتان را در آن قرار دهید. این تم بسیار ساده، کمینه است و اطلاعات مورد نیازتان را به شکلی بسیار فشرده در اختیارتان می‌گذارد.

Seven

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

این قالب بر اساس ظاهر iOS 7 طراحی شده است. پس اگر می‌خواهید سبک بصری شبیه به iOS با آیکن‌های مسطح، ردیف‌های منظم، ویجت‌های تمام صفحه و خط نوشتاری نازکی داشته باشید و علاوه بر آن از انعطاف و کاربردی بودن اندروید لذت ببرید می‌توانید این تم را امتحان کنید.

مثل همیشه صفحه‌ی Home با میانبرهایی به برنامه‌های شخصی شما پر شده است. با یک کشیدن به چپ، لیست مخاطبین و با یک کشیدن به راست، وضعیت آب و هوای خود را مشاهده خواهید کرد.

Now

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

اگر مثل من عاشق Google Now هستید، Now قالبی است که به شما حس و حالی مشابه آن را می‌دهد. در اینجا همه چیز در کارت‌ها خلاصه شده است، به همراه یک جستجوگر زیبا و بزرگ گوگل آن هم در بالا، وضعیت آب و هوا در وسط و اپ‌های انتخابی شما در پایین.

با کشیدن صفحه‌ی اصلی به راست می‌توانید لیستی از کارهای روزانه و پخش کننده‌ی موسیقی دسترسی داشته باشید.

Bookmarks

5

Bookmarks ممکن است قدری قدیمی به نظر برسد ولی اگر شما از دوستداران تب‌ها و مرورگرهای تب دار! هستید این تم بسیار کاربردی و مفید مناسب شماست. علاوه بر تب اصلی 5 تب دیگر در راست قرار گرفته است. تب سمت اصلی شامل تاریخ و ساعت، وضعیت باتری، تماس‌های ناموفق، ایمیل‌های خوانده نشده و متن‌ها می‌باشد. در تب‌ها هم می‌توانید به برنامه هایتان دسترسی کاملی داشته باشید.

هر تب حال و هوای مجزایی از دیگری دارد بنابراین هرگز از آن‌ها خسته نخواهید شد. به لطف تب‌ها دیگر برای هر کاری نیاز به باز کردن یک اپ نیست و می‌توانید با تب‌ها خواسته هایتان را به راحتی عملی کنید.

Horizon

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

این قالب نسبت به سایر تم‌های معرفی شده ظاهری بسیار کمینه گرا تر دارد. پس زمینه بسیار زیبای این تم شامل اطلاعاتی همچون تاریخ و زمان، وضعیت باتری و هشدار ساده‌ای برای تماس‌های ناموفق، ایمیل‌ها و پیامک‌ها می‌باشد. هر چنین در پایین صفحه‌ی اصلی نیز میانبرهایی به مرورگر، اپ‌های منتخب، لیست تمام اپ ها، دوربین و عکس‌ها وجود دارد.

با یک کشیدن به چپ با نمایش تمام صفحه‌ی آب و هوا روبرو خواهید شد که وضعیت کنونی را در بالا و پیش بینی سه روز آینده را در پایین نمایش می‌دهد. با کشیدن به راست نیز به میانبرهایی به اپ‌های مورد علاقه تان و سرخط خبرهای روز دسترسی خواهید داشت.

Grey and Peach

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

چه هلو را به عنوان یک میوه دوست داشته باشید چه نه، این تم یک حس مدرن و متمایز را به شما القا می‌کند. کافی است به آن نگاهی بیاندازید تا متوجه زیبایی آن شوید. در بالای صفحه اصلی می‌توانید تاریخ و زمان، در وسط تصویری زیبا و در پایین سرخط اخبار نهایتا در پایین و سمت چپ اخبار لیستی از اپ‌های پرکاربرد را مشاهده می‌کنید. با یک کشیدن به سمت چپ می‌توانید از وضعیت آب هوا مطلع شوید. آیکون‌ها در این تم به خوبی طراحی شده‌اند و مشکلی در انتخاب آن‌ها نخواهید داشت.

این تم واقعا کاربردی است و ارزش امتحان کردن را دارد، بدون تعارف باید گفت یکی از زیباترین تم‌هایی است که می‌توانید در ابزار اندرویدی خود از آن بهره مند شوید.

HUD

8

اگر به فیلم‌های علمی تخیلی و صفحه‌ای پر از اطلاعات علاقه مندید این تم را حداقل برای یک بار امتحان کنید. در این تم یک یک ویجت بزرگ گرد، اطلاعاتی از قبیل تاریخ، ساعت، سطح باتری و یک دایره کوچک تر اطلاعات آب و هوا را در اختیار شما قرار می‌دهد. تماس‌های ناموفق و ایمل‌ها درست زیر ساعت نمایش داده می‌شوند و در پایین سمت راست نیز میانبری به اپ‌ها وجود دارد. در پایین و سمت چپ دکمه‌ای وجود دارد که در آن میانبرهایی به مرورگر، دوربین، Google Play، خبرخوان و ... وجود دارد.

با تپ کردن در مرکز صفحه می‌توانید با اجرای اپ مورد علاقه ساعتتان هشداری را تنظیم کنید. خب با این‌همه دیگر نیازی به ویجت‌ها یا صفحات دیگر نیست.

Diagonal Tiles

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

این تم متفاوت از خطوط مورب برای نظم دهی صفحه‌ی اصلی شما بهره می‌برد. در بالا و راست شما زمان و تاریخ را می‌بینید و در پایین و راست وضعیت باتری را مشاهده خواهید کرد. با کشیدن به سمت چپ میانبرهای بیشتری را مشاهده خواهید کرد که همگی در بین این خطوط مورب جای گرفته اند. دکمه‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند پس مشکلی در تپ کردن بر روی آن‌ها نخواهید داشت، میانبرها به طور پیش‌فرض در این تم به ایمیل، مرورگر، پخش کننده موسیقی، نقشه، خبرخوان و لیست نمایش اپلیکیشن‌ها اختصاص یافته است.

LCD

110

این تم ظاهر ابزار اندرویدی شما را درست مثل صفحات LCD قدمی تک رنگ نمایش می‌دهد. حسی نوستالژیک از کار کردن با یک دستیار شخصی قدیمی!

در طراحی این تم بیشتر از کاربردی بودن به اصالت و واقعی بودن توجه شده است. طراحان حتی ایرادات صفحات LCD قدیمی را در این تم گنجانده اند. اگر به خاطر داشته باشید این صفحات پس از کار طولانی دچار نشتی رنگ می‌شدند پدیده‌ای که در این تم نیز اتفاق می‌افتد، تا شاید هشداری باشد به کاربر برای استفاده بیش از حد از ابزار اندرویدی! بله! گاهی حتی می‌توان از یک ایراد قدیمی و به ظاهر بد نیز به خوبی و به طرزی هوشمندانه در طراحی بهره برد!

زمان و تاریخ کاملا درشت در بالای صفحه نقش بسته است و آب و هوا نیز در زیر آن‌ها قرار گرفته است. در پایین نیز 8 میانبر به برنامه‌های پیشفرض قرار داده شده است. با یک کشیدن هم می‌توانید به برنامه‌های بیشتری دسترسی داشته باشید.

Super Mario

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

اگر از علاقه مندان این بازی قدیمی و البته دوست داشتنی هستید، این تم مخصوص شما ساخته شده است. همانطور که مشخص است زمان و تاریخ در بالا قرار گرفته اند، میانبرهای معمول هم در زیر آن‌ها هستند. ممکن است قدری خلوت به نظر برسد اما این خلوتی بی دلیل نیست. برای فهمیدن علت آن کافی است تا بر روی ماریو تپ کنید تا وضعیت آب و هوا ظاهر شود، احتمالا متوجه زیرکانه بودن طراحی شده اید؛ پس برای اینکه لذت اکتشاف این دنیای ماریویی را از دست ندهید، کشف سایر موارد را به عهده‌ی خودتان می‌گذاریم.

در نهایت اینکه این قالب‌ها تنها تعدادی از موارد خوب و کاربردی Themer هستند و شما می‌توانید با قدری جستجو تم مورد نظر خود را در آن بیابید و با آن ظاهری شخصی و یکتا به ابزار اندرویدی خود بدهید. امتحان هر تم چند ثانیه‌ای بیشتر طول نمی‌کشد و اگر از آن خوشتان نیامد هم می‌توانید تم قبلی را به همان راحتی برگردانید. نکته‌ی قابل تاملی که وجود دارد این است که کتابخانه‌ی تم‌های Themer هر روز شاهد عرضه تم‌های جدیدی است و روز به روز پر بارتر می‌شود، پس اگر خیلی تنوع طلب هستید می‌توانید مطمئن باشید که Themer تا مدت‌ها پاسخگوی شما خواهد بود.

حال اگر تم‌های جالب دیگری را می‌شناسید لطفا آن‌ها را در بخش نظرات با من و سایر دوستان زومیتی در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات