تماشا کنید: استفاده از اعلانیه‌های رایحه‌دار به‌جای اعلانیه‌های معمولی در تلفن‌های هوشمند

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
Scentee شرکتی است که قصد دارد تا قابلیت‌های گوشی شما را افزایش داده و انتشار رایحه (بو) را نیز به توانایی‌های گوشی اضافه کند. این وسیله با اتصال به آیفون یا گوشی اندرویدی شما از طریق جک هدفون، قابلیت انتشار بو را به گوشی شما اضافه می‌کند.
تبلیغات

این وسیله علاوه بر انتشار بو در رایحه‌های گوناگون قابلیت تنظیم رنگ‌های مختلفی را برای LCDهای تعبیه شده دارد تا هنگام اسپری شدن، LCDها نیز در رنگ تنظیم شده روشن شوند.

شرکت ژاپنی تولید کننده‌ی این محصول رایحه‌‌های مخلتفی را در این وسیله گنجانده است که شامل 15 رایحه‌ی مختلف: رز، نعناع، دارچین، گوشت کبابی، قهوه، یاسمن، سیب، نارگیل، توت‌فرنگی، زردچوبه و ... می‌شود. همچنین این شرکت تعداد محدودی از این وسیله را که حاوی رایحه‌های خاصی هستند در تاریخ 24 آبان ماه به‌فروش خواهد رساند که فقط برای کاربران ژاپنی در دسترس خواهد بود.

Scentee1

نسخه‌های اولیه این وسیله‌ی جانبی ابتدا از ساختاری مکانیکی برای اسپری کردن استفاده می‌کرد در حالی که در مدل‌های کنونی از امواج با فرکانس بالا برای این‌کار استفاده می شود. نسخه‌های اولیه این دستگاه حالت مکعب شکلی داشته و دقیقا منطبق بر شکل ظاهری گوشی، در امتداد آن قرار می‌گرفتند، لازم به ذکر است که نسخه‌ی اولیه تولید شده، از پورت لایتینینگ آیفون برای اتصال بهره برده بود. نسخه‌های اولیه فاقد زیبایی خاصی بودند در حالی که در نسخه ی جدید، شرکت سازنده با افزایش اندازه‌ی آن، میزان دفعات اسپری شدن و همچنین قدرت آن را نیز افزایش داده است. همچنین اضافه شدن لامپ‌های LCDجلوه‌ی خاصی را به این وسیله‌ی جانبی داده است، بطوریکه در زمان روشن بودن این لامپ‌ها، زیبایی خارق‌العاده‌ای را به مجموعه‌ی گوشی و این وسیله می‌بخشد. همانطور که اشاره شد، این وسیله از طریق جک هدفون به گوشی متصل می‌شود و همچنین یک پورت microUSB نیز برای شارژ آن تعبیه شده است.

هرکپسول قادر به تامین 100 بار اسپری شدن است و می‌توان کپسول‌های جدید را با قیمتی در حدود 5 دلار تهیه کرد. این شرکت در حال مذاکره با کمپانی‌های دیگری همچون شرکت‌های تولید مواد غذایی و همچنین شرکت‌های تولید کننده ی عطر برای شراکت در زمینه‌ی تولید این محصول است.

Scentee2

همچنین این کمپانی در حال توسعه‌ی یک SDK برای افزایش کاربردهای این وسیله‌ی جانبی است تا بتوان با توسعه‌ی اپلیکیشن‌های دیگری برای آن، از این وسیله در کاربردهای دیگری استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات