بالارفتن قابل ملاحظه‌ی کیفیت دوربین اکسپریا Z1 سونی پس از بروزرسانی نرم‌افزاری

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا یک بروزرسانی نرم‌افزاری برای میان‌افزار اکسپریا Z1 سونی ارائه شده که در کیفیت و کارایی دوربین این گوشی بسیار تاثیرگذار بوده است. سونی همچنین پلتفرم Smart Social را در نرم افزار دوربین بهبود بخشیده و بازده قابلیت‌‌های دیگر دوربین شامل عکس برداری متناوب، Superior Auto، AR Effect و پانوراما را ارتقاء داده است.‎
تبلیغات

این بروزرسانی هم‌اکنون در تمامی نقاط جهان برای گوشی‌های Z1 در دسترس است که می‌توان در ادامه تصاویر ثبت شده قبل و بعد از نصب آن را مشاهده کنید.

یک کاربر آلمانی تصاویری را با دوربین اکسپریا Z1 خود قبل و بعد از اعمال بروزرسانی فوق‌الذکر ثبت کرده و آن‌ها را برای مقایسه‌ی بهتر، کنار هم قرار داده است.

XperiaZ1 1

همانطور که در تصاویر نیز مشهود است، می‌توان پیشرفت‌های حاصل شده در کارایی دوربین را براحتی مشاهده کرد. پس از بروزرسانی، جزئیات بیشتری در تصاویر ثبت شده، نویز‌ کاهش یافته و رنگ‌ها نیز جلوه‌ی بهتری یافته‌اند. همچنین تصاویر ثبت شده در محیط‌های کم‌نور و سایه نیز در بردارنده‌ی جزئیات بیشتری از محیط هستند.

XperiaZ1 2

همانطور که در بررسی اکسپریا Z1 نیز مشاهده کردید، دوربین این گوشی پتانسیل بالایی را برای ثبت تصاویر با کیفیت داراست و خوشبختانه سونی نیز با درک این موضوع سعی در رفع ایرادات و بهینه‌سازی کاربرد دوربین این گوشی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات