تماشا کنید: مک پرو 2013 چگونه ساخته می‌شود؟

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل ویدئویی را منتشر کرده است که در آن نحوه‌ی ساخت مک پرو 2013 را نمایش می‌دهد. در این ویدئو تولیدکنندگان مک ادعا می‌کنند که برای تولید آن، مجبور به کشف و ایجاد روش‌های جدیدی بوده‌اند.
تبلیغات

مک پرو 2013 از یک ظاهر بسیار جذاب و درخشان بهره می‌گیرد که در قیاس با دسکتاپ‌های معمول بسیار رویایی و خارق‌العاده زیبا به‌نظر می‌رسد.در این ویدئو سعی شده  تا میزان تلاشی که برای تولید مک پرو انجام می‌شود، به همگان نشان داده شود. خط تولید اصلی این محصول در آمریکا واقع شده است، بنابراین بسیاری از وظایف تولید در این خط تولید به ربات‌ها واگذار شده است، در حالی که در سایر نقاط جهان کارهای اینچنینی در خطوط تولید توسط نیروی کار انسانی انجام می‌شود.

اگر تا حال با مک‌پرو 2013 آشنا نشده‌اید، بهتر است بدانید که این کامپیوتر یک استوانه‌ی بسیار زیبا و جذاب است. هرچند این محصول از لحاظ اندازه نسبت به نسل‌های پیشین کوچک‌تر شده است، اما از لحاظ قدرت و کارایی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به خود دیده است.

Mac Pro از نظر سخت افزاری فوق العاده قدرتمند است این کامپیوتر که بین 2999 تا 3999 دلار قیمت دارد مجهز به پردازنده 4 یا 6 هسته‌ای خانواده Xeon E5 اینتل است که بیشتر در سرورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر می‌توان به 12 تا 16 گیگابایت حافظه رم و دو کارت گرافیک قدرتمند از سری AMD FirePro اشاره کرد که بیش از 2 ترافلاپ قدرت پردازشی دارند.

این کامپیوتر همچنین از 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد و طیف وسیعی از ورودی و خروجی‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات