سامسونگ تایید کرد که پشتیبانی از ساعت Galaxy Gear به گلکسی S3 ، S4 و Note 2 اضافه می‌شود

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Galaxy Gear در حال حاضر تنها قادر به برقراری ارتباط با تلفن گلکسی نوت 3 است. البته در بسته بروز رسانی اخیر گلکسی اس 4، پشتیبانی از این ساعت اضافه شد، اما هنوز این بروز رسانی برای تمام کاربران ارائه نشده است. حال سامسونگ رسما تایید نموده که به زودی پشتیبانی از ابزارهای بیشتری، فراهم می‌شود.
تبلیغات

در بسته بروز رسانی اندروید 4.3 برای تلفن‌های گلکسی نوت 2، اس 3 و اس 4، پشتیبانی از ساعت هوشمند Galaxy Gear نیز اضافه خواهد شد. در حال حاضر برخی از کاربران S4 که بسته بروز رسانی اخیر سامسونگ را دریافت کرده‌اند، قادر به اتصال تلفن خود به ساعت هوشمند Gear هستند.

سامسونگ اعلام نموده که علاوه بر این‌ها، پشتیبانی از تلفن‌های دیگر این شرکت شامل Galaxy S4 Mini، S4 Active، Mega 5.8، Mega 6.3 و S4 Zoom نیز از ماه آینده آغاز می‌شود.

در بیانیه سامسونگ به اضافه شدن نرم افزار امنیتی KNOX نیز اشاره شده است. تمام محصولات نام برده شده پس از دریافت بسته بروز رسانی اندروید 4.3 به این نرم افزار مجهز خواهند شد. به کمک KNOX کاربر می‌تواند دو فضای ایزوله را برای امور کاری و شخصی خود ایجاد کند تا هیچ کدام به اطلاعات بخش دیگری دسترسی نداشته باشند.

از دیگر امکاناتی که در بسته بروز رسانی سامسونگ به تلفن‌های نام برده شده اضافه خواهد شد می‌توان به قابلیت SmartSwitch برای انتقال اطلاعات از تلفن‌های دیگر به محصولات گلکسی، پشتیبانی از HomeSync و اضافه شدن قابلیت اشتراک گذاری ویدیو در سرویس بازی چندنفره Group Play 2.5 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات