سامسونگ 7.4 درصد از کمپانی تولیدکننده شیشه‌های گوریلا گلس را تصاحب کرد

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
در دنیای امروز کمتر ابزار لمسی را پیدا می‌کنید که در ساخت آن‌ها از صفحه‌های محافظ گوریلا گلس استفاده نشده باشد. شرکت کورنینگ تولیدکننده شیشه سخت و بسیار باریک گوریلا گلس است که برروی تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و برخی از نمایشگرها قرار می‌گیرد تا آن‌ها را درمقابل خط و خش و ضربه‌های احتمالی، مقاوم نگاه دارد. حال سامسونگ طی یک قرارد خاص، 7.4 درصد از این کمپانی را تحت کنترل خود گرفته است.
تبلیغات

سامسونگ 7.4 درصد از کل سهام کورنینگ را تحت کنترل خود گرفته و یک قرارداد طولانی مدت را برای تامین شیشه‌های محافظ مورد نیاز محصولاتش منعقد نموده است.

قرارداد بین کورنیگ و سامسونگ به این شکل است که، شرکت کورنیگ کنترل کامل مجموعه Samsung Corning Precision Materials Co را در اختیار خواهد داشت و در عوض سامسونگ 7.4 درصد از سهام کورنیگ که حدود 1.9 میلیارد دلار ارزش دارد را از آن خود می‌کند.

مجموعه Samsung Corning Precision Material در واقع یک شرکت مشترک با سرمایه گذاری کورنیگ و سامسونگ بوده که تا قبل از این قرارداد، 43 درصد از آن متعلق به سامسونگ بود.

علاوه بر این سامسونگ و کورنیگ یک قرارداد همکاری را امضاء نموده‌اند که در آن کورنیگ متعهد شده تا تامین سفارشات سامسونگ را تا سال 2023 ادامه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات