نوکیا فبلت لومیا 1520 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
نوکیا بالاخره بصورت رسمی اولین فبلت ویندوز فونی دنیا را معرفی کرد. لومیا 1520 دقیقاً از همان مشخصات فنی که پیش‌تر به بیرون درز کرده بود، برخوردار است و اولین تلفن با رزولوشن 1080p نیز به شمار می‌رود.
تبلیغات

نوکیا در لومیا 1520 نرم افزار جدید Nokia Camera را معرفی کرد که در واقع ترکیبی از اپیکیشن‌های Smart و Pro این شرکت است و کلیه امکانات تصویر برداری نوکیا را یکجا دراختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربر امکان دسترسی به تنظیمات دستی مشابه با آنچه در لومیا 1020 را شاهد بودیم را در فبلت جدید نوکیا خواهد داشت.

Lumia 1520

رزولوشن بالای عکس برداری با سنسور 20 مگاپیکسلی لومیا 1520 باعث می‌شود تا براحتی بتوان روی تصویر بزرگنمایی دیجیتال را تجربه کرد.

نرم افزار دیگری که نوکیا در لومیا 1520 معرفی کرد Nokia Story Teller نام دارد که به خوبی با سرویس نقشه HERE این شرکت یکپارچه شده و تصاویر کاربر را در مجموعه‌های مرتبط با مکان‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند. وقتی روی تصویر زوم کنید به شما روی نقشه نشان داده می‌شود که تصویر را در کدام نقطه از دنیا ضبط کرده‌اید.

Lumia 1520

لومیا 1520 مجهز به 4 میکروفون برای ضبط غنی صدا است. بدین‌ترتیب صدا به صورت چند کالانه ضبط می‌شود و می‌توان در زمان پخش صدا متوجه شد که مثلا شخص در حال حرکت از کدام سمت به فیلم‌بردار نزدیک شده است.

نوکیا همچنین از امکانات جدید سرویس نقشه HERE گفت و اعلام کرد که این سرویس‌ها اطلاعات جامعی در باره مکان‌های مختلف دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

نوکیا اعلام کرد که نرم افزار اشتراک‌گذاری ویدئو توییتر با نام Vine به‌زودی برای ویندوز فون 8 ارائه خواهد شد. نوکیا در ادامه اشاره کرد که نرم افزار Instagram نیز برای ویندوز فون آماده عرضه شده است تا کاربران بتوانند 70 مدل افکت مختلف را روی تصاویر واضح و شفاف 20 مگاپیکسلی اعمال کنند.

Nokia Lumia 1520

مشخصات فنی تلفن لومیا 1520 نوکیا:

  • صفحه‌نمایش 6 از نوع LCD اینچ Full HD با روکش محافظ گوریلا گلس 2 و پشتیبانی از فناوری ClearBlack
  • پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس 2.26 گیگاهرتز
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • دوربین 20 مگاپیکسل Pureview با فلش دوگانه LED ضبط ویدئو با رزولوشن 1080 و نرخ 30 فریم در ثانیه و لرزش گیر اپتیکال
  • سیستم عامل ویندوز فون 8 با ستون‌های بیشتر از کاشی‌های زنده و قابلیت‌های بسته بروز رسانی GDR3
  • حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت با پشتیبانی از درگاه MicroSD برای اتصال حافظه خارجی
  • باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت
  • قابلیت شارژ بی‌سیم
  • ابعاد 162.8 در 85.4 در 8.7 میلی‌متر

نوکیا در فبلت لومیا 1520 توجه ویژه‌ای به کاربران تجاری و اهل کسب‌و‌کار داشته و نرم افزار مایکروسافت آفیس را روی این تلفن نصب کرده است. علاوه بر این مشتریان لومیا 1520 به 7 گیگابایت فضای مجانی در سرویس ابری SkyDrive دسترسی خواهند داشت.

فبلت لومیا 1520 نه‌تنها اولین تلفن Full HD در پلتفرم ویندوز فون است بلکه اولین تلفن ویندوز فون مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای است.

در زیر می‌توانید ویدئوی نگاه نزدیک این محصول جدید نوکیا را مشاهده کنید.

نظر شما در باره فبلت لومیا 1520 نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات