اپل و امکان معرفی محافظ صفحه کلیددار مشابه سرفیس مایکروسافت برای آیپد 5

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
اپل پتنت هایی را در مورد نرم افزارهای محافظ صفحه کلیددار برای آیپد ثبت کرده است. پیش از این مشابه این پتنت‌ها را در محافظ صفحه کلیددار مایکروسافت برای سرفیس دیده بودیم. تا به حال کاربران اپل برای تامین محافظ‌های تبلت‌هایشان، از محصولات شرکت‌های دیگر استفاده می‌کردند، شرکت هایی همچون Logitech، Zagg و Belkin که دو مورد اول پیش از این نیز محافظ‌های صفحه کلیددار برای آیپد عرضه کرده بودند.
تبلیغات

امروز Jamie Ryan که مسئولیت روابط با توسعه دهندگان در اپل را برعهده دارد، اعلام کرد که اپل در حال کار بر روی چنین محصولی است و احتمال معرفی آن در مراسم فردا نیز وجود دارد. به گفته‌ی او این محصول احتمالا از Bluetooth 4.0 برای کاهش مصرف انرژِی بهره می‌برد.

پتنتی که در بالا مشاهده می‌کنید، شامل ویژگی‌های دیگری همچون پنل خورشیدی، دکمه‌های بزرگ چندرسانه ای، قابلیت چندلمسی، شارژ بیسیم و حتی نمایشگر دوم را شامل می‌شود. البته نوآوری‌های زیادی در این پتنت دیده می‌شود و شباهت زیادی به محافظ صفحه کلید دار سرفیس به نظر می‌رسد.

screen-shot-2013-10-21-at-8-11-05-am

اپل هم اکنون نیز صفحه کلید بلوتوث برای رایانه‌ها و صفحه کلید با پایه برای آیپد را در لیست محصولات خود دارد. حال باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت در کنفرانس فردای خود علاوه بر نسل پنجم آیپد از صفحه کلید فیزیکی جدید خود نیز پرده بر خواهد داشت یا خیر.

چیزی که مشخص است این است که تا 24 ساعت آینده می‌توان از این محصولات خبردار شد، پس با زومیت همراه باشید تا اخبار جدید را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات