اینفوگرافیک: کاربران چگونه و کجا از تبلت خود برای تماشای ویدئو استفاده می‌کنند؟

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تبلیغات آنلاین YuMe پژوهشی را انجام داده تا به ما نشان دهد که تبلیغات ویدئویی روی تبلت‌ها تا چه حد می‌تواند از تبلیغات تلویزیونی موثرتر باشد.
تبلیغات

اینفوگرافی که در ادامه مشاهده می‌کنید اثبات خواهد کرد که در آینده‌ای نه چندان دور، تبلت‌ها به اصلی‌ترین دستگاه تماشای محتوای ویدئویی تبدیل خواهد شد.

تبلت‌ها که در زمانی نه چندان دور فقط در فیلم‌های تخیلی از آنها استفاده می‌شد، حالا به یکی از ابزارهای ضروری زندگی ما بدل گشته‌اند. بنا به گزارش مرکز پژوهشی Pew بیش از یک سوم از جمعیت بالغ ایالات متحده صاحب یک تبلت هستند. پیش‌بینی می‌شود که در سه‌ماهه چهارم امسال، فروش تبلت‌ها از پی‌سی‌ها پیشی بگیرد. این در حالی است که شرکت‌ها همچنان به تبلیغات در تلویزیون نسبت به تبلیغات ویدئویی آنلاین رغبت بیشتری نشان می‌دهند و شاید در آینده‌ای نه چندان دور این روند تغییر کند.

دلایل زیادی برای رشد روزافزون کاربرد تبلت‌ها وجود دارد که از میان آنها می‌توان به هزینه کمتر و انعطاف‌پذیری بیشتر اشاره کرد. شرکت تبلیغات آنلاین YuMe پژوهشی ترتیب داده که نشان می‌دهد ۳۳٪ کاربران تبلت ترجیح می‌دهند از دستگاه خود در مواقعی که تنها هستند استفاده نمایند. این موضوع منجر به آن می‌شود که حداقل یک ساعت در روز، بدون برهم خوردن تمرکز با تبلت خود کار کنند. همچنین کاربران تبلت بیشتر در آخر هفته از دستگاه خود استفاده می‌کنند و نسبت به سایر دستگاه‌ها، هنگام تماشای ویدئو کمتر از قابلیت چندوظیفگی بهره می‌برند. اینفوگرافی زیر توسط YuMe تهیه شده و در حکم چکیده‌ای از گزارش کامل این کمپانی است.

برای دیدن اینفوگرافیک در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید.

Tablet-video-mid
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات