کمبود در موجودی صفحه‌ی نمایش رتینا، تولید انبوه آیپد مینی را به سال 2014 موکول کرد

پنج‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش رویترز، شایعات شنیده شده در مورد کمبود صفحات نمایش رتینا حقیقت داشته و باعث شده تا تولید انبوه آیپد مینی ۲ به سال آینده‌ی میلادی موکول شود. در نتیجه در سال جاری، این محصول با تیراژ کمتر از نیاز بازار تولید شده و عرضه می‌گردد.
تبلیغات

کارکنانی که در زنجیره‌ی تامین قطعات اولیه‌ی آیپد مینی ۲ مشغول به کار هستند، شایعات منتشر شده در مورد کمبود صفحات رتینا با رزولوشن بالا را تایید کرده و بر عدم توانایی در تولید آیپد مینی ۲ تا پایان ماه جاری صحه گذاشتند.

این تاخیر که از طرف تولیدکنندگان صفحات نمایش، یعنی سامسونگ، ال‌جی و شارپ سر زده ، به‌جهت سخت‌گیری اپل، در دستیابی به کاهش مصرف انرژی رخ داده است.

اما یکی از شایعاتی که احتمال تحقق آن بسیار ضعیف است، تولید یک آیپد مینی ۲ با ظرفیت 8 گیگابایت و قیمت کمتر است. این آیپد، علاوه بر حافظه ی 8 گیگابایتی، از داشتن صفحه ی رتینا نیز محروم خواهد بود، چراکه برخورداری از حافظه‌ی 8 گیگاباتی به تنهایی قیمت این محصول را به‌صورت محسوسی کاهش نخواهد داد.

اپل بر این باور بود که می‌تواند هر دو تبلت خود، یعنی آیپد نسل پنجم و آیپد مینی ۲ را در مراسمی که گفته می‌شود در 23 مهر ماه برگزار خواهد کرد، معرفی نماید.

هر دو تبلت در تمامی رنگ‌های عرضه شده برای آیفون 5s، قابل خرید خواهند بود، همچنین به نظر می‌رسد این تبلت‌ها نیز از حس‌گر اثر انگشت بهره می‌برند. ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، قاب پشتی هردو تبلت را به تفصیل نمایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات