دلایلی برای و علیه خرید ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
ساعت‌های هوشمند برای مدتی سوار بر امواج نوآوری شده و مورد توجه علاقمندان و دوست‌داران فناوری‌های نوین خواهند بود. کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ، به‌دلیل توانایی‌های بالا قادرند این محصولات را با امکانات جالبی تولید نمایند. در ادامه دلایل مختلف برای خرید و عدم خرید این محصول جدید از سامسونگ را بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

هم‌اکنون ، اولین نسل از گلکسی گیر، راه خود را به‌سوی بازار باز کرده است، اما به‌نظر می‌رسد استقبال عمومی از آن خوب نبوده است، چراکه به اعتقاد بسیاری، دوربین آن بی کیفیت است و اعلانیه‌های زائدی را نمایش می‌دهد و اپلیکیشن‌های آن نیز عموما غیرکاربردی و ابتدایی هستند. به‌نظر می‌رسد این محصول فقط به صرف حضور در بازار عرضه شده است تا سامسونگ بازخورد کاربران را گردآوری نموده و نسل‌های بعدی آن را با رفع مشکلات فعلی عرضه کند.

در ادامه دلایلی را که باید بر اساس آن‌ها یک گلکسی گیر خرید و همچنین دلایلی را که باید از خرید این ساعت هوشمند اجتناب کرد، برخواهیم شمرد.

چرا باید گلکسی گیر بخریم؟

  • نحوه‌ی نمایش ساعت آن بسیار خوب است.
  • این ساعت در 7 رنگ مختلف در بازار جهانی عرضه خواهد شد و اندازه‌ی آن مناسب است.
  • با استفاده از این ساعت، می‌توانید ویدئوها و موزیک‌های در حال پخش خود را براحتی متوقف کنید، بدون نیاز به اینکه گوشی خود را لمس کنید.
  • رابط کاربری بسیار روان که یادآور نسل ششم آیپاد نانو است.
  • این ساعت صفحه‌ی نمایش بسیار با کیفیتی دارد.
  • یک گوشی سخن‌گوی مچی است.

چرا باید گلکسی گیر نخریم؟

  • تصاویر ثبت شده توسط دوربین این ساعت هوشمند، بسیار بی‌کیفیت بوده و نمی‌توان آن را به‌عنوان یک ویژگی خاص برشمرد.
  • اپلیکیشن‌های مناسب و کاربردی برای آن عرضه نشده است.
  • باتری آن فقط برای یک روز انرژی مورد نیاز ساعت را تامین می‌کند که برای شارژ آن باید داک مخصوص آن را به‌همراه داشته باشید و این به معنای عدم شارژ سریع ساعت است.
  • در حال حاضر این ساعت فقط قابلیت اتصال به فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت 3 را دارد، در حالی که این فبلت علارغم امکانات بسیار عالی، سایز بزرگی دارد که برای علاقمندان به گوشی‌هایی با سایز کوچک مناسب نیست.
  • سیستم S Voice تعبیه شده در آن مصداق بارز گمراهی است و کارکرد مناسبی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد.
  • قیمت 300 دلاری آن، گران است.

سامسونگ با ارائه این محصول شتاب‌زده نتوانسته علاقمندان به ساعت‌های هوشمند را مجاب به خرید آن کند. مطمئنا با ارائه‌ی ویژگی‌های جدیدی این محصول جذابیت خاص خود را بدست آورده و طرفداران خود را پیدا خواهد کرد. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به یک اپلیکیشن بسیار قوی و کاربردی برای جهت‌یابی و نقشه‌خوانی اشاره کرد که توانایی راهنمایی کاربر حتی در یک شهر و مکان ناشناخته را داشته باشد. همچنین توسعه‌ی یک اپلیکیشن برای ورزش با امکاناتی فراتر از شمارش قدم‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. حتی می‌توان با تعبیه یک دوربین برای انجام مکالمات ویدئویی، به‌جای دوربین کنونی آن، امکان انجام مکالمات ویدئویی را در این ساعت فراهم کرد. در صورت اضافه شدن خاصیت ضدآب بودن و تحمل فشار تا عمق ۱۰ متری، این ساعت هوشمند تبدیل به یک محصول رویایی خواهد شد.

اما ساعت هوشمند فعلی سامسونگ آنطور که باید و شاید کاربردی به نظر نمی‌رسد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از نظر شما خرید گلکسی گیر منطقی است؟ دلایل خود را با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات