با استفاده از سری آموزش‌های Dash، اصول اولیه برنامه نویسی وب را به رایگان بیاموزید

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت General Assembly به تازگی یک سرویس آنلاین راه اندازی نموده که در آن اقدام به ارائه آموزش‌های اولیه توسعه وب را به صورت رایگان ارائه می‌کند. با استفاده از این سرویس رایگان می‌توانید HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بیاموزید.
تبلیغات

نحوه آموزش در این سرویس آنلاین نیز بر اساس مثال‌های عملی با درجه سختی آسان تا سخت می‌باشد. در ابتدا شما با نحوه ایجاد یک وب‌سایت بسیار ساده آشنا می‌شوید و به تدریج با موارد سخت‌ و پیچیده تر نیز آشنا خواهید شد.

البته این سرویس به نحوی طراحی شده تا هر کاربر با سپری کردن هر بخش، امتیاز خود را دریافت می‌کند و پس از کسب امتیازات لازم، بخش بعدی آغاز خواهد شد.

علی‌رغم آن‌که سرویس Dash همانند سایر سرویس‌ها مانند Codeacademy به تدریس حرفه‌ای برنامه نویسی و سنجش دانش برنامه نویسی کاربر نمی‌پردازد، اما کاربر می‌تواند در هر مرحله از تدریس، امتیازات کسب شده خود را بلافاصله مشاهده کند.

dash-html2

یکی از ویژگی‌های جالب این سرویس این است که تمامی پروژه‌های شما را در پلتفرم‌های گوناگون شامل کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند نمایش می‌دهد و از این رو کاربر می‌تواند به آسانی طراحی و برنامه‌نویسی وب را بر روی پلتفرم‌های گوناگون بیاموزد.

ثبت نام در این سرویس کاملا رایگان بوده و هر کاربر می‌تواند با استفاده از ایمیل یا حساب کاربری خود در توئیتر اقدام به ثبت نام در این سرویس نماید. برای ثبت نام در کلاس‌های آنلاین Dash می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات