10 ویژگی کاربردی در LG G2

پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲
مطالعه 4 دقیقه
بدون شک، جی 2 یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط ال‌جی است. این گوشی یکی از بهترین‌های موجود در بازار نیز هست و از ویژگی‌های برجسته‌ی آن می‌توان به KnockOn، Plug & Pop، Guest Mode اشاره کرد. برای اطلاع از سایر ویژگی‌های این تلفن هوشمند ال جی با ما همراه باشید.
تبلیغات

در ادامه به معرفی 10 قابلیت برتر G2 می‌پردازیم.

Smart Screen

همچون ویژگی Smart Stay گلکسی S4، این ویژگی نیز کار مشابهی را انجام می‌دهد. زمانی که گوشی در آستانه‌ی Sleep شدن قرار می‌گیرد، ابتدا سعی در یافتن چشم‌های شما می‌کند و زمانی که چشمان شما توسط گوشی یافته شد، آیکون یک چشم در نوار اعلانیه‌ها در بالای صفحه‌ی نمایش، ظاهر می‌شود. به این ترتیب تا زمانی که به گوشی نگاه می‌کنید، صفحه نمایش خاموش نمی‌شود.

G2Eye1

KnockOn

با دو بار لمس صفحه بدون نیاز به فشار دادن هیچ دکمه‌ای، تلفن از حالت استندبای خارج می‌شود. به این ترتیب تلفن G2 همیشه منتظر در زدن شما است!

Snow Desktop

با استفاده از لانچر پیش‌فرض موجود در آن می‌توان آیکون تمامی اپلیکیشن‌ها را مخفی کرده و دسکتاپی عاری از آیکون داشت. لازم به‌ذکر است که با استفاده از سایر لانچرها نمی‌توانید از این ویژگی برخوردار شوید.

Quick Actions

زمانی که صفحه‌ی نمایش گوشی شما خاموش است، می‌توانید با نگه‌داشتن کلید کاهش صدا برای چند ثانیه، نرم افزار دوربین را اجرا کنید. در این حالت، بافشردن مجدد همان کلید می‌توانید عکس بگیرید. همچنین با فشردن کلید افزایش صدا برای چند ثانیه نیز می‌توانید در زمان خاموش بودن صفحه‌ی نمایش، دسترسی سریع به اپلیکیشن نوت‌برداری داشته باشید.

LG G2

SMS Theme

برای تغییر ظاهری محیط اپلیکیشن پیامک، می‌توان با مراجعه به Menu>Setting>Conversation Theme تغییرات مورد نظر را اعمال کرد. از طریق این منو، می‌توان انواع تصاویر پس‌زمینه یا تعداد بسیار زیادی تم را برای محیط اپلیکیشن پیامک مورد استفاده قرار داد. همچنین برای هر مخاطب می‌توان تم و تصویر پس‌زمینه‌ی منحصر به‌فردی انتخاب کرد.

Easy ScreenShot

با توجه به اینکه کلید خاموش / روشن کردن گوشی و همچنین کلید کنترل صدا در پشت دستگاه قرار گرفته است، تهیه اسکرین شات از صفحه که در اندروید با فشار دادن همزمان دکمه کم کردن حجم صدا و دکمه پاور میسر می‌شود، دشوار است. برای راحت کردن این کار، با لمس قسمت پایین صفحه‌ی نمایش و کشیدن انگشت خود را به سمت بالا، به منویی دسترسی خواهید داشت که در آن QuickMemo نیز وجود دارد. با انتخاب QuickMemo نه تنها قادر به ذخیره اسکرین شات هستید می‌توانید روی آن دست نوشته خود را اضافه کنید.

G2Easy Screenshots6

Wireless Storage

این یکی از قابلیت‌های جذاب G2 است که با فعال کردن آن می‌توانید از طریق شبکه بی سیم و کامپیوتر خود به اطلاعات ذخیره شده در تلفن دسترسی داشته باشید. وقتی این قابلیت را فعال می‌کنید یک IP و نام و رمز عبور در اختیار شما قرار داده می‌شود که با وارد کردن آن‌ها در اکسپلورر ویندوز، می‌توانید به تلفن خود متصل شده و اطلاعات درون حافظه را مشاهده یا به کامپیوتر منتقل کنید.

Full Frame Images

می‌توان تصاویر عریض ثبت شده با کیفیت 10 مگاپیکسل را بهترین انتخاب برای مشاهده در صفحه‌ی نمایش عنوان کرد. سایز 13 مگاپیکسلی دارای نسبت تصویر 4:3 است. با توجه به اینکه بسیاری از ابزارها از جمله LG G 2 از نسبت‌تصویر 16:9 بهره می‌برند، عکاسی با نسبت تصویر 4:3 زیاد خوشایند نیست، چراکه حاشیه‌های سیاهی را در هنگام نمایش تصاویر با خود به‌همراه دارد. پس به‌این ترتیب کیفیت بالا به‌واسطه‌ی پیکسل‌های بیشتر، همیشه گزینه‌ی خوبی برای عکاسی و تماشای تصاویر نیست.

ClipBoard Manager

ال‌جی G2 دارای قابلیت مدیریت کلیپ‌بورد است. یعنی درصورتی که هرچیزی از جمله یک تصویر را کپی کنیم، در کلیپ‌بورد قرار خواهد گرفت. برای دسترسی به 30 موردی که اخیرا کپی کرده‌اید، کافی‌است یک کادر متنی را یافته و آن را لمس کرده و نگه‌دارید، سپس به جای Past گزینه Clip Tray را برگزینید. به این ترتیب به لیستی از 30 عبارتی که اخیرا کپی کرده‌اید دسترسی خواهید داشت.

clip tray g2

Gallery Delete/Share Mode

وقتی که اپلیکیشن گالری باز باشد و شما در حال مشاهده تصویری هستید، می‌توانید با نیشگون گرفتن (لمس دو انگشتی صفحه و نزدیک کردن دو انگشت به یکدیگر) به منویی از تنظیمات دسترسی داشته و به سرعت امکان اشتراک گذاری یا حذف تصویر را فراهم کنید.

pinch gallery g2

برای آشنایی بیشتر با G2 ال جی به مقاله مفصل بررسی آن در زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات