نسخه HTML5 سوپرماریو را آنلاین و رایگان بازی کنید

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سوپرماریو یا همان قارچ‌خور خودمان، از بازی‌های نوستالوژیک و خاطره‌انگیزی است که بخشی از دوران کودکی بسیاری از ما را به خود اختصاص داده. پریدن روی قارچ‌های سمی و له کردن آن‌ها، کوبیدن سر به زیر خانه‌های حاوی سکه و قارچ بزرگ‌کننده، فرو رفتن در لوله‌های فاضلاب و عبور از راه‌های مخفی و بسیاری چیزهای جالب که شما را برای ساعت‌ها پای کنسول میکرو و تلویزیون می‌نشاند تا پس از گذر از 8 مرحله جذاب، بتوانید ملکه را نجات دهید. با زومیت همراه باشید تا شما را به کودکی‌هایتان ببریم.
تبلیغات

اگر حوصله سر زدن به انباری و بیرون کشیدن کنسول میکرو از زیر وسایل گرد و خاک گرفته قدیمی خود ندارید، ما به شما این شانس را خواهیم داد که بدون زحمت به بازی سوپرماریو مشغول شوید. به لطف زحمات آقای جاش گلدبرگ، شما می‌توانید بصورت آنلاین و کاملا رایگان این گیم جذاب و کلاسیک را بازی کنید. گلدبرگ مدت‌ها وقت صرف کرده است تا سوپرماریو را بطور کامل توسط زبان قدرتمند HTML5 بازطراحی کند و اکنون این برنامه‌نویس ماحصل تلاش‌های خود را در قالب یک سایت، در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این سایت اکنون سه شیوه را برای بازی در اختیار شما می‌گذارد. نخست کپی کاملی از مراحل اصلی همان نسخه کلاسیک. در شیوه دوم شما می‌توانید خود را در مرحله‌هایی تصادفی از این بازی بیازمایید. حالت سوم هم به شما اجازه خواهد داد تا به طراحی مراحل جدید برای خود بپردازید.

sshot52582551751d5

نکته مهم: این بازی در دو نسخه آنلاین در دسترس قرار گرفته است. یک نسخه مربوط به بازی در محیط مرورگر کروم است و نسخه دیگر مربوط به بازی در محیط سایر مرورگرها. ما این بازی را در محیط فایرفاکس و بدون هیچ مشکلی تست نمودیم.

سوپرماریو را بصورت تمام‌صفحه بازی کنید (نسخه مخصوص مرورگر کروم)

سوپرماریو را بصورت تمام‌صفحه بازی کنید (نسخه مخصوص سایر مرورگرها)

ما دوست داریم خاطرات کودکی شما از این بازی دوست‌داشتنی و البته تجربه شما از بازی با این نسخه آنلاین را در قسمت نظرات این مطلب، از زبان شما بشنویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات