فبلت HTC One Max رسما معرفی شد: صفحه نمایش 6 اینچ، سنسور اثر انگشت خوان و رابط کاربری Sense 5.5

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
یک خبر خوشحال کننده دیگر، برای طرفداران تلفن‌های غول پیکر! تلفن HTC One Max بالاخره بصورت رسمی معرفی شد. این تلفن از طراحی مشابه برادر کوچک‌تر خود HTC One بهره می‌برد، اما صفحه نمایش آن از 4.7 اینچ به 6 اینچ افزایش یافته و یک سنسور اثر انگشت خوان نیز به پشت آن اضافه شده است.
تبلیغات

بدنه وان مکس همچون وان با آلومینیوم پوشیده شده است. از نظر ظاهری این تلفن شبیه به One و همچنین One Mini است، اما برخلاف One از بدنه یکپارچه بهره نمی‌برد و از این رو، کاربر قادر است خود نسبت به تعویض باتری آن اقدام کند یا کارت حافظه SD را برای افزایش حافظه ذخیره سازی در آن قرار دهد.

وان‌مکس از یک باتری غول پیکر 3300 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد تا انرژی مورد نیاز صفحه نمایش 6 اینچی آن را پوشش دهد. ابعاد این فبلت برابر 164.5 در 82.5 در 10.29 میلی متر و وزن آن 217 گرم است.

HTC-One-Max-3

در قسمت جلوی وان‌مکس اسپیکر قوی BoomSound جای داده شده است؛ اما نکته قابل توجه مربوط به قسمت پشت دستگاه است که در آن یک سنسور اثر انگشت خوان اضافه گردیده تا عملکرد مشابه آیفون 5s را وارد دنیای اندروید کند. از این سنسور می‌توان برای باز کردن قفل گوشی یا اجرای سریع سه نرم افزار محبوب خود بالافاصله پس از لمس کردن سنسور، استفاه کنید. در واقع می‌توان هر انگشت را به یک اپلیکیشن مرتبط کرد و با لمس آن انگشت خاص، نرم افزار تعریف شده اجرا گردد. ایده جالبی است نه؟

مشخصات فنی HTC One Max:

  • پردازنده Snapdragon 600 با 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی
  • صفحه نمایش LCD در سایز 5.9 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم 367 پیکسل در اینچ
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت
  • دوربین 2.1 مگاپیکسل در جلو با زوایه دید 88 درجه
  • دوربین 4MP از نوع اولتراپیکسل با f/2.0 در پشت
  • سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری Sense 5.5

در رابط کاربری Sense 5.5، اچ تی سی به نظرات کاربران خود گوش داده و امکان فعال یا غیرفعال کردن نرم افزار BlinkFeed را میسر کرده است. علاوه بر این، قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه شده تا کارآمدتر شود. این نرم‌افزار حالا با شبکه‌های اجتماعی بیشتری در ارتباط است و می‌تواند رویدادهای مربوط به اینستگرام یا گوگل پلاس را نیز نمایش دهد. اکنون در این نرم افزار می‌توانید تا 120 مقاله را دانلود نموده و بصورت آفلاین مطالعه کنید.

HTC-One-Max2-

تلفن One Max به زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات