گالری تصاویر مقر آینده اپل در کوپرتینو

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
مطالعه 7 دقیقه
خبرگزاری مرکوری-نیوز تصاویر جامعی را از مقرر جدید اپل که با نام «سفینه فضایی» شناخته می‌شود منتشر کرده تا دید کاملی نسبت آن بدست آوریم.
تبلیغات

پیش از این نیز تصاویر مختلفی از مقرر جدید اپل در کوپرتینو منتشر شده بود، اما در هیچ کدام تا این حد، جزئیات طرح قابل مشاهده نبودند. مقرر جدید اپل شبیه به یک شهر کوچک با امکانات مختلف از جمله باشگاه‌های ورزشی و سلامت، مراکز بهداشتی، فضای کافی برای تحقیق و توسعه و غیره است.

هنوز چند سال تا ساخت این بنا زمان باقی مانده است و اپل برخی از مجوزهای لازم برای ساخت این مجموعه را از شورای شهر کوپرتینو اخذ نکرده است.

طراحی این مجموعه در زمان استیو جابز صورت گرفته و به خوبی می‌توان دید خاص او را در بخش‌های مختلف طرح مشاهده کرد. در این بنا، سالن‌های سینما، پارکینگ‌های زیرزمینی و ساختمان‌های مخصوص برای انجام پروژه‌های مخفی در نظر گرفته شده است. پشت بام تمام ساختمان‌ها با سلول‌های خورشیدی پوشیده شده‌اند تا بخش زیادی از انرژی الکتریکی مورد نیاز این مجموعه توسط انرژی خورشید تامین شود.

چندی پیش سامسونگ نیز طرح‌های اولیه از مقرر آینده خود را منتشر کرد، حالا شاید بتوان این دو مقرر را با یکدیگر مقایسه کرد. نظر شما در مرود کمپ آینده اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات