ال‌جی گوشی 5.5 اینچی G Pro Lite را معرفی کرد: دو سیم‌کارته، پشتیبانی از قلم دیجیتال و اسپیکر استریو

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طی چند هفته گذشته شایعاتی پیرامون فبلت جدید ال‌جی به نام G Pro Lite به گوش می‌رسید، امروز این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند و کمپانی کره‌ای ال‌جی به طور رسمی از جدیدترین فبلت خود پرده برداشت. به نظر می‌رسد این محصول جدید برای رقابت با سری گلکسی مگای سامسونگ روانه بازار می‌شود.
تبلیغات

درست شبیه سری گلکسی مگا که از سخت‌افزار نه چندان قدرتمند بهره می‌برد، G Pro Lite نیز مجهز به پردازنده رده متوسط دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز ساخت کمپانی مدیاتک بوده و رزولوشن صفحه نمایش 5.5 اینچی آن تنها 540 در 960 پیکسل می‌باشد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به همراه درگاه microSD، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و باتری 3140 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. ال‌جی به شکل هنرمندانه‌ای توانسته ضخامت جی پرو لایت را به 9.4 میلی‌متر کاهش دهد. وزن این گوشی 5.5 اینچی نیز 164 گرم می‌باشد.

gsmarena 011

شاید تنها ویژگی بارز این گوشی، مجهز بودن آن به دو اسپیکر با کیفیت خوب است که به گفته ال‌جی علت استفاده از این اسپیکرها نیز بالا بردن کارایی گوشی در زمینه تولید صدا می‌باشد که برای یک گوشی رده متوسط ویژگی ارزشمندی محسوب می‌شود.

ویژگی بعدی این فبلت، پشتیبانی آن از قلم دیجیتال است. جی پرو لایت همراه با یک قلم استایلوس عرضه می‌شود. استفاده از این قلم دیجیتال تجربه‌ای شبیه به کار کردن با محصولات سری گلکسی نوت سامسونگ را به کاربر می‌دهد. ال‌جی به طور پیش‌فرض نرم‌افزارهایی برای نگارش و طراحی با استفاده از این قلم دیجیتال را بر روی فبلت جدیدش قرار داده است.

ویژگی نهایی جی پرو لایت نیز پشتیبانی همزمان آن از دو سیم‌کارت است که برای کاربرانی که مایلند همزمان با دو سیم‌کارت کار کنند، قابلیتی اساسی است.

این فبلت جدید در دو رنگ سیاه و سفید، اواسط آبان‌ماه امسال روانه بازار‌های آمریکای لاتین، آسیا، روسیه، چین، هند و خاورمیانه خواهد شد.

نظر شما در مورد جی پرو لایت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات