تلفن Galaxy J سامسونگ معرفی شد: طراحی مشابه S4 اما در رنگ‌های شاد و با پردازنده Snapdragon 800

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
چند روز پیش بروشور محصولات جدیدی که قرار است از طریق شبکه مخابراتی NTT Docomo عرضه شوند، به بیرون درز کرد و اطلاعاتی در رابطه با تلفن جدید سامسونگ با نام Galaxy J فاش شد. حال امروز سامسونگ و این شبکه مخابراتی ژاپنی رسما از تلفن جدید گلکسی J رونمایی کردند.
تبلیغات

Galaxy J با نام مدل SC-02F فعلا فقط برای بازار ژاپن عرضه می‌شود، اما ممکن است سامسونگ نیز همچون اچ‌تی‌سی کمی بعد این محصول را با نامی متفاوت، وارد بازار جهانی کند.

Galaxy J از سیستم عامل اندروید 4.3 و یک صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED HD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800، حافظه رم 3 گیگابایت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی Xi LTE اشاره کرد که سرعت انتقال اطلاعات را تا 150 مگابیت در ثانیه مسیر می‌کند. این تلفن همچنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، برخوردار است.

از نظر ظاهری Galaxy J کاملا شبیه به گلکسی اس 4 است با این تفاوت که این تلفن در رنگ‌بندی شاد و جذاب شامل صورتی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. تفاوتی که در طراحی این تلفن نسبت به اس 4 قابل مشاهده است، یکسان بودن رنگ دکمه فیزیکی Home با بدنه پشتی دستگاه است.

تلفن گلکسی جی سامسونگ از یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی بهره برده و از درگاه microSD و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات