خود‌نمایی فلش درایو یک ترابایتی کینگستون

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
تا همین چند‌ ماه پیش اگر به دنبال حافظه جانبی با حجم بالا بودید، تنها گزینه پیش روی شما هارددیسک‌های اکسترنال بودند. اما حالا کینگستون گزینه جدیدی به شما معرفی کرده‌ است و این تنها یکی از دلایلی است که باید به CES توجه کرد. شک نداریم که با شنیدن قیمت این حافظه فلش رنگ از رخسارتان خواهد پرید.
تبلیغات

به زودی قادر خواهید بود حافظه‌ای یک ترابایتی را در کنار دسته‌کلیدهای خود حمل کنید. کینگستون امروز DataTraveler HyperX Predator را معرفی کرد، فلش‌درایوی که یک ترابایت ظرفیت دارد.

به گفته کینگستون این فلش‌درایو که از USB 3.0 پشتیبانی می‌کند، سریعترین حافظه جانبی نیز محسوب می‌شود که سرعت خواندن و نوشتن داده‌های آن به ترتیب ۲۴۰ و ۱۶۰ مگا‌بایت در ثانیه است.

فلش‌داریو جدید کینگستون با یک پوشش فلزی از آلیاژ روی و ۵ سال گارانتی ارائه خواهد شد. اما قیمت آن احتمالاً به این مسأله بستگی دارد که چقدر حاضرید برای ظرفیت بیشتر فلش‌درایو هزینه کنید. مدل 512 گیگابایتی این فلش‌درایو که هم‌اکنون در حال عرضه است، قیمتی معادل 1750 دلار دارد! بله 1750 دلار یعنی گران تر از بهترین تبلت، لپ‌تاپ یا حتی محصول‌های هیبریدی تبدیل شدنی!  با این حال کینگستون هیچ حرفی از قیمت احتمالی این فلش‌داریو با ظرفیت 1 ترابایت که قرار است در سه‌ماه اول سال میلادی عرضه شود، نزده است.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات