قاب مخصوص آیفون از جنس خونه‌سازی!

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
درست است که اپل هیچ وقت در نمایشگاه CES شرکت نمی‌کند اما شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی محصولات این شرکت همیشه در CES حضور پررنگی دارند و اگر از علاقمندان به آیفون هستید، نمایشگاه CES 2013 درست همان جایی است که باید به آن سری بزنید. در این محفل فناورانه در هر 5 دقیقه محصولی تازه در ارتباط با گوشی آیفون عرضه می‌شود که می‌تواند جمع کثیری از کاربران اپلی را به خود جلب کند. اما در این بین یکی از محصولات جانبی نظر هر بازی دوستی را به خود جلب می‌کند، قاب مخصوص آیفون از خونه‌سازی (لگو)!
تبلیغات

Lego BrickCase ما را به خود دلبسته کرده است! به راستی کسی هست که از متصل بودن یک خونه‌سازی درست و حسابی به گوشی‌اش به هیجان نیاید. به خصوص اگر در خانه و اطرافیان کودک شیطان و بازی‌گوشی وجود دارد که می‌خواهید چند ساعتی هم که شده آرامش کنید، این وسیله ترفند خوبی است!

lego-iphone-2

این قاب 25 دلاری که محصول شرکت SmallWorks می‌باشد، یک زیرساخت عالی برای بلوک‌های خونه‌سازی است، که به کاربر اجازه می‌دهد تا هر آنچه که می‌خواهد را بسازد و آیفونش را به یک اسباب‌بازی متحرک بدل سازد. از هواپیما و آدم‌آهنی گرفته تا خونه‌ی مادربزرگه، هر چه دوست داشته باشید را می‌توانید بر روی گوشی اپلی خود سوار کنید.

اگر به این محصول علاقمند شده‌اید حتماً سری به گالری تصاویر ضمیمه بیاندازید که خالی از لطف نیست.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات