ال‌جی نمایشگرهای موبایل فوق HD را در اندازه‌های مختلف به نمایش گذاشت

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
آینده محصولات دیجیتال بسیار درخشان به نظر می‌رسد، چراکه یکی پس از دیگری محصولاتی پیشرفته توسط سازندگان در نمایشگاه CES امسال به نمایش در می‌آید. از گوریلا گلس 3 گرفته تا روکش ضد آب کننده گجت، از پردازنده‌های جدید کوالکالم و انویدیا تا صفحه‌نمایش خیره کننده ال جی. ال جی در 3 اندازه مختلف پنل‌هایی با رزولوشن بسیار بالا را به نمایش درآورده است. صفحه‌نمایش 5.5، 7 و 12.9 اینچی در این غرفه خودنمایی می‌کنند. اگر به دانستن جزییات نمایشگرهای موبایل امسال علاقه‌مند هستید با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پرچم‌دار این نمایشگرها محصول 12.9 اینچی است که دارای رزولوشن اعجاب آور 2560 در 1700 است در کنار آن صفحه‌نمایش 7 اینچی قرار دارد که تراکم پیکسل بیشتری دارد و دارای رزولوشن 1920 در 1200 است و در نهایت نمایشگر 5.5 اینچی به چشم می‌خورد که دارای رزولوشن 1920 در 1080 یا Full HD است.

هر سه مدل از پنل AH-IPS استفاده می‌کنند، تکنولوژی که ال جی در آخرین محصولات اپل یعنی آیفون و آیپد به کار برده است. لازم به گفتن نیست که از نظر بازسازی رنگ، زاویه دید و کیفیت تصویر این پنل ها فوق‌العاده عمل می‌کنند.

بهترین خبر در مورد این غرفه این است که به گفته ال‌جی تمامی این پنل ها در محصولات امسال به کار گرفته خواهند شد و در اواسط امسال به بازار عرضه می‌شوند. همچنین سخن گوی این شرکت اضافه کرد که مرحله توسعه محصول این پنل ها به اتمام رسیده است و به‌زودی به تولید انبوه خواهند رسید. در همین راستا مطمئناً این شرکت به‌دنبال خریداران بزرگ می‌گردد که در حجم بالا از این پنل ها استفاده کند. با وجود کیفیت بی‌نظیر این پنل‌ها نباید نگران یافتن مشتری برای آن‌ها باشیم.

نظر شما در مورد یک تبلت ویندوز 8 با رزولوشن 2560 در 1700 در اندازه 12.9 اینچ چیست؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات