MOGA یک کنترلر عالی برای بازی‌خورهای اندرویدی

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
شاید علاقمندان بازی با کنترلر جیبی MOGA برای وسایل اندرویدی آشنایی داشته باشند. این کنترلر با این هدف طراحی شده که کاربران اندرویدی را از شر کنترلر لمسی بازی‌ها خلاص کند. اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتماً یادتان است که کمپانی سازنده این محصول، PowerA در ابتدای کار، 24 ساعت زمان تست به مشتریان پیشنهاد کرد و با هجوم هواداران روبرو شد. در نهایت نتیجه این بود که وب‌سایت PowerA پر از ابراز رضایت و تشکر کاربران شد. لذا می‌توان گفت که کنترلر MOGA در بازی‌های اندرویدی موفق ظاهر شده است. حالا نسخه‌ی دیگری از این کنترلر عرضه شده که می‌خواهیم آن را بررسی کنیم.
تبلیغات

امروز PowerA از نسخه‌ی جدید کنترلر اندرویدی خود به نام MOGA Pro پرده برداشت. این کنترلر از نظر کیفیت شباهت بیشتری به کنترلرهای خوب کنسول‌های بازی دارد. از نظر ظاهر با کنترلری شبیه به نسخه‌ی اصلی مواجه هستیم اما قابلیت‌های آن بیشتر شده است و در واقع یک کنترل کامل می‌باشد. 4 کلید در سمت جلو، یک کلید جهت یا دی‌پَد، دو دکمه‌ی گوش‌کوبی آنالوگ، دو تریگر و دو شودر بامپر در آن دیده می‌شود.

طراحی MOGA شبیه به نسخه‌ی اصلی است چرا که نسخه‌ی اصلی با موفقیت زیادی روبرو شده بود. از تفاوت‌های کنترلر جدید ‌می‌توان به استفاده از باتری‌های شارژی، همگام‌سازی از طریق بلوتوث و تکیه‌گاه مخصوص تبلت اشاره کرد. با تکیه‌گاه مخصوص تبلت‌ها می‌توان وسایل اندرویدی که روی تکیه‌گاه کوچک گوشی جا نمی‌شوند را نیز به کنترلر متصل کرد و به راحتی مشغول بازی شد. کابل USB نیز برای شارژ کردن باتری کنترلر به همراه آن عرضه می‌شود.

3Mogo

کنترلر MOGA برای بازی‌خورهایی که به وسایل پرتابل علاقه دارند بسیار جالب و مفید خواهد بود. البته برای عرضه شدن آن باید کمی صبر کرد. کمپانی PowerA اعلام کرده که تا فصل بهار این کنترلر را روانه‌ی بازار نخواهد کرد. در مورد قیمت هم حرفی زده نشده اما با توجه به اینکه کنترلر قبلی 49 دلار قیمت داشت، انتظار داریم این کنترلر نیز در همین بازه قیمتی عرضه شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که کنترلر جدید MOGA با اکوسیستم موجود MOGA نیز سازگاری کامل دارد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات