تجربه بی‌نظیر ویندوز 8 با تبلت 20 اینچی 4K پاناسونیک

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر کمی به نوع محصولات معرفی شده در CES امسال دقت کنید، به راحتی متوجه می‌شوید که بعضی از شرکت‌ها، محصولات خود را به صورت تخصصی برای گروه خاصی از کاربران معرفی می‌کنند. این نوع نگاه، تغییرات بازار فناوری را نشان می‌دهد. اینکه نگاه تخصصی لازمه زنده ماندن در این بازار به شدت رقابتی است. یکی از این محصولات جذاب امسال، تبلت ویندوزی 20 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده 4K است که توسط پاناسونیک معرفی شده و عکاسان را هدف گرفته است. لطفاً با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پاناسونیک در کنفرانس امروز خود، اولین تبلت ۲۰ اینچی 4K دنیا را به علاقمندان معرفی کرد.

مدل اولیه تبلت پاناسونیک مبتنی بر ویندوز ۸ بوده و ضخامتی در حدود یک سانتی‌متر دارد. این محصول با قلم‌نوری نیز کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد از طریق آن در ویندوز 8 به کنترل سیستم عامل بپردازند یا طراحی و نقاشی بکشند.

panasonic 4K windows8

علاوه بر این کاربران آن، قادرند فایل‌های خود را مستقیماً در فضاهای ذخیره‌سازی ابری آپلود کنند. تبلتی که در غرفه پاناسونیک به نمایش درآمده، تصاویر را به شکلی بی‌نظیر نمایش می‌دهد. پاناسونیک اعلام کرده که هدف این محصول عکاسان، طراحان، معماران و کاربران تجاری است. این بدین معناست که این تبلت احتمالا قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

اپلیکیشن اختصاصی نصب شده بر روی این تبلت به کاربران امکان می‌دهد تصاویر خود را از دوربین‌های دیجیتال و لوازم جانبی پاناسونیک، به راحتی به این گجت وارد کنند. آنچه توجه ما را به خود جلب کرد این بود که پشت تبلت، به شدت گرم شده است. اگر این محصول تنها یک مدل اولیه از چیزی است که قرار است ماه‌های آینده به بازار وارد شود، بهتر است طراحان، چاره‌ای برای این مشکل بیاندیشند.

با اینکه حرفی از قیمت این محصول به میان نیامده اما می‌توان اطمینان داشت که این تبلت ارزان نخواهد بود.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات