سامسونگ اولین تلویزیون OLED خمیده دنیا را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
اگر فکر می‌کنید که از همه محصولاتی که قرار است در CES معرفی شوند، مطلع شده‌اید، سخت در اشتباهید! چون نمایشگاه CES تازه یکی دو ساعتی است که بصورت رسمی شروع به کار کرده و آنچه تا به امروز منتشر کردیم در حد دست گرمی بوده‌‌ است. سامسونگ حالا یک قدم به جلوتر گذاشته و دقایقی پیش اولین تلویزیون OLED با صفحه‌نمایش خمیده دنیا را معرفی کرد. همچنان با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دقایقی پیش، سامسونگ، محصولی را که به آن «اولین تلویزیون OLED با صفحه‌نمایش خمیده در دنیا» می‌گوید، معرفی کرد. شاید وجود یک تلویزیون با صفحه‌نمایش خمیده تا حدودی عجیب باشد، اما سامسونگ به‌واسطه خلق حالت پانورامای بیشتر، افزایش کیفیت تجربه دیداری و ایجاد زاویه دید بهتر در این محصول به خود می‌بالد.

این تلویزیون ۵۵ اینچی که در غرفه سامسونگ می‌درخشد، با ویژگی خاصی که کمپانی کره‌ای سازنده آن، عنوان «احساس IMAX» می‌گوید، قرار است نیمه دوم سال میلادی به بازار عرضه شود. تصاویر نمایش داده شده در این محصول فوق‌العاده شفاف و واضح بوده و نمایش رنگ‌ها در آن بی‌نظیر است.

اما متأسفانه جزئیات به خوبی نمایش داده نمی‌شوند. هنوز درباره رزولوشن یا جزئیات انحنای صفحه این تلویزیون اطلاعاتی به دست نیامده است. البته با وجود همین اطلاعات هم ما به این فکر افتاده‌ایم که بیشتر پس‌انداز کنیم تا زمان عرضه آن، بتوانیم صاحب یکی از این اولین تلویزیون‌های خمیده دنیا بشویم.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات