ZTE نیز با تلفن Grand S به جمع 5 اینچی‌های 1080p پیوست

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش‌بینی شده بود، امسال اکثر تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی حداقل یک تلفن 5 اینچی با رزولوشن 1080p را در لیست محصولات خود، خواهند داشت. در همین راستا  ZTE غول تولیدکننده چینی نیز تلفن Grand S که پیش از این اطلاعات کامل مرتبط با آن به بیرون درز کرده بود را در نمایشگاه CES بصورت رسمی معرفی کرد. این تلفن مشخصات فنی بسیار خوبی دارد و به لطف قیمت گذاری مناسب چینی‌ها بدون شک قادر به رقابت با 5 اینچی‌های بازار خواهد بود. در ادامه توضیحات کامل به همراه گالری عکس مربوط به ZTE Grand S را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

در نمایشگاه CES امسال شرکت‌های مختلف از جمله سونی، ویزیو و هواوی تلفن 5 اینچی خود را معرفی نمودند و حالا نوبت به ZTE رسیده و این کمپانی نیز تلفن خوش ساخت 5 اینچی خود را با نام Grand S به نمایش گذاشته است.

Grand S مجهز به نمایشگر 5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی از نوع Snapdragon S4، دوربین 13 مگاپیکسل و 2 گیگابایت حافظه رم بوده و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که تمام این امکانات در یک تلفن باریک 6.9 میلی‌متری جا شده‌اند. این بدین معناست که Grand S از Droid Razr موتورولا باریک‌تر است.

Grand S مجهز به بدنه یک تکه از جنس پلی کربنات است که کیفیت ساخت مناسبی داشته و زمانی که آن را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل می‌شود.

Grand S مجهز به اندروید 4.1 با رابط کاربری خود ZTE است. این شرکت چینی در قسمت‌های مختلف اندروید تغییراتی را اعمال نموده است که در بعضی شرایط جالب به نظر می‌رسند. تغییراتی که ZTE در رابط کاربری اندروید اعمال نموده باعث شده است تا از فضای بزرگ‌تر نمایشگر 5 اینچی نهایت استفاده شود.

متاسفانه این تلفن به این زودی‌ها وارد بازار جهانی نخواهد شد و ZTE قصد دارد ابتدا آن را در سه ماهه اول سال جاری وارد بازار چین نموده و در صورت استقبال کاربران از آن، بازار خود را در کشورهای دیگر گسترش دهد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات