گجت ۲۹۹ دلاری سونی، مکانی برای ذخیره‌سازی فیلم و عکس شماست

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه CES، خوره‌های فناوری را بی‌تاب می‌کند. تحمل فاصله زمانی بین معرفی و عرضه یک محصول خارق‌العاده و کاربردی در مواردی واقعاً سخت است. آشنا می‌شویم، تست می‌کنیم، شیفته می‌شویم اما نمی‌توانیم مالکش شویم. باید منتظر عرضه عمومی بمانیم. این یکی از معایب CES است! یکی از این محصولات جذاب، ایستگاه محتویات شخصی (Personal Content Station) شرکت سونی است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی امروز ایستگاه محتویات شخصی خود را معرفی کرد. در این مورد خاص احتمالاً نام محصول می‌تواند سرنخی از عملکرد دستگاه به شما بدهد. این دستگاه، در حقیقت یک هاب تحت شبکه است که سونی امیدوار است کاربران برای ذخیره‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها خود با آن احساس راحتی کرده و آن‌ها را در این دستگاه ذخیره کنند. پس از اینکه فایل‌های خود را در این دستگاه ۲۹۹ دلاری ذخیره کردید، قادر خواهید بود آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های ابری به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید فایل‌های تصویری خود را از تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها به این دستگاه منتقل کنید. در مواردی که دستگاه مبدأ شما از NFC پشتیبانی می‌کند، کار از این همه راحت‌تر بوده و با یک کلیک قابل انجام است. علاوه بر این شما می‌توانید داده‌های خود را از فلش‌های USB، کارت‌های حافظه و یا وای‌فای به این دستگاه منتقل کنید.

sony station storage

سونی، به قابلیت مدیریت فوق‌العاده این دستگاه اشاره می‌کند و عقیده دارد که دستگاه یک «مدیریت متمرکز» برای فایل‌های بصری کاربر ایجاد می‌کند. حتی اگر فایل‌ها در دستگاه‌های متعددی ذخیره شده باشند. اگر تجربه کاربری واقعی، مشابه چیزی باشد که سونی اشاره می‌کند، محبوبیت ایستگاه محتویات شخصی سونی زیاد خواهد بود. باید تا ژوئن (خرداد ۱۳۹۲) منتظر ماند و نتیجه کار سونی را از نزدیک تجربه کرد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات