گیگابایت دو تبلت با نمایشگر 1080P و پردازنده Ivy Bridge را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
CES به محلی برای عرض اندام غول‌های فناوری تبدیل شده است. هر دقیقه محصول جدیدی معرفی می‌شود. سونی، ال‌جی، گوگل و... حالا نوبت به گیگابایت رسیده است که از محصولات جدید خود پرده‌برداری کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارش Mobile Geeks، گیگابایت، دو تبلت جدید خود را به لاس‌وگاس آورده است. مدل S1185 برای کاربران معمولی و مدل S1082 برای کاربران تجاری و کسب‌وکار که با توجه به رقابت بسیار شدید در این زمینه انتظار می‌رود حرفی برای گفتن داشته باشند.

S1185 برای این کار قابلیت مختلفی دارد، صفحه نمایش 11.6 اینچی 1080p، پردازنده قدرتمند آیوی‌بریج (که می‌تواند مشکل عمر باتری را حل کند)، لوازم جانبی مغناطیسی و سیستم ناوبری انگشتی نوری (امکانی که بعد از عرضه رسمی و تجربه عملی، بیشتر با آن آشنا خواهیم شد) از این جمله هستند.

در همین حال، S1085 که شکل و شمایلی مشابه S1185 دارد علاوه بر موارد فوق از سیم‌کارت پشتیبانی کرده و کاربر در این مدل به‌جای استفاده از حافظه‌های SSD کوچکتر قادر به انتخاب یک هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی است. این تمام اطلاعاتی است که درباره این دو محصول ارائه شده است. برای اطلاعات از اخبار تکمیلی با زومیت همراه باشید.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات