ایسوس تبلت جدید VivoTab Smart با سیستم عامل ویندوز 8 را به نمایش گذاشت

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در نمایشگاه CES 2013 محصولات جدیدی با سیستم عامل ویندوز 8 رونمایی کرده است. یکی از محصولات پرفروغ ایسوس VivoTab Smart است که پیش از در کنفرانس معرفی محصولات ایسوس در ایران نیز نام آن به زبان آورده شده بود. این تبلت یکی از محصولات جذاب و تازه مبتنی بر ویندوز 8 است که در ادامه می‌خواهیم مشخصات آن را بیان کرده و از تجربه‌ی کار با آن صحبت کنیم.
تبلیغات

تبلت جدید ایسوس دارای پوششی است که مثل تبلت سرفیس مایکروسافت، کار صفحه‌کلید را نیز انجام می‌دهد. پردازنده‌ی این تبلت 10.1 اینچی یکی از مدل‌های دو هسته‌ای Atom اینتل به نام Z2760 است. سیستم عامل نیز نسخه‌ی کامل ویندوز 8 است. پشت تبلت یک پایه مشابه تبلت سرفیس تعبیه شده اما صفحه‌کلید جدا شدنی آن با توجه به استفاده از بلوتوث به‌عنوان رابط، بدون اتصال به تبلت نیز کار می‌کند.

ویوتوب اسمارت ایسوس یکی از عجیب‌ترین محصولات ویندوز 8 است. استفاده از آن چندان ساده نیست. هنگام استفاده مگنت آن مداوماً جدا می‌شود. ایسوس هم مثل مایکروسافت در طراحی این تبلت روش خاصی پیش گرفته است اما نتیجه برای کاربران حرفه‌ای که می‌خواهند آن را جابه‌جا کرده و صفحه‌کلید را در جای خود ثابت نگاه دارند، چندان جالب نیست.

رنگ‌های مختلفی برای پوشش استند در نظر گرفته شده و صفحه‌کلید نیز یک قطعه‌ی جدا محسوب می‌شود که می‌توان ازطریق آهن‌ربا یا مگنت آن را به پوشش تبلت متصل کرد.

ایسوس تلاش خوبی در راستای طراحی محصولات خلاقانه داشته است اما در عمل استفاده از VivoTab Smart چندان رضایت‌بخش نیست و باید منتظر بهترین تبلت ترکیبی ویندوز 8 بمانیم.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات