اولترابوک توشیبا T845t با صفحه لمسی وارد می‌شود!

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر خبرهای زومیت را دنبال می‌کنید حتما دیروز خواندید که توشیبا قصد دارد تا اولترابوک‌ سال گذشته خود را به صفحه نمایشگر لمسی مجهز کرده و با همان قیمت پارسال عرضه کنند. حالا کارشناسان این نوت‌بوک را از نزدیک در نمایشگاه CES 2013 دیده و ارزیابی‌ خود را در این باره منتشر کرده‌اند؛ بیایید با هم نگاهی از نزدیک به این پدیده‌ی نه چندان جذاب توشیبا بیاندازیم.
تبلیغات

البته تنها تجهیز اولترابوک U845t به صفحه لمسی بدان معنی نیست که محصول نهایی فوق‌العاده و عالی است! خوشبختانه واکنش لمسی پنل دستگاه خوب است و به راحتی می‌توان در محیط ویندوز 8 پیمایش کرد. کیفیت نمایشگر 14 اینچی با وضوع نمایش 768*1366 پیکسل گرچه عالی نیست اما کار راه‌انداز است ولی زاویه دید آن محدود است. صفحه لمسی دستگاه دارای کارایی متوسطی می‌باشد. صفحه‌کلید نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند و در حین کار، دکمه‌ها خیلی پایین می‌روند.

از دیگر خصوصیات اولترابوک U845t می‌توان به مجهز بودنش به پردازنده‌ی خانواده Core i3 و i5 و 500 گیگا بایت دیسک سخت معمولی، 32 گیگابایت SSD برای کش سیستم و 6 گیگا بایت حافظه از نوع رم اشاره کرد. قیمت این دستگاه تنها 799.99 دلار بوده و قرار است تا از دهم مارس (20 اسفند) به بازار مصرف عرضه شود.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات