هواوی با معرفی تلفن 6.1 اینچی Ascend Mate مرز بین گوشی‌ و تبلت را محو کرد: صفحه نمایش 6.1 اینچ 720p، پردازنده 4 هسته‌ای

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
چینی‌ها در تمامی حوزه‌ها عرصه را بر سایر تولیدکنندگان تنگ و تنگ‌تر می‌کنند! در تازه‌ترین رویارویی شرکت Huawei در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2013 از گوشی همراه  6.1 اینچی Ascend Mate خود که مدتها نقل شایعات و اخبار تایید نشده بود، پرده‌برداری کرد! گجتی درشت‌اندام که موجودی بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در بازار به شمار می‌رود!
تبلیغات

تلفن همراه Ascend Mate دارای نمایشگر بسیار بزرگ 6.1 اینچی با کیفیت اچ‌دی (720 پیکسل) است که در دل پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با توان خروجی 1.5 گیگا هرتز را جای داده است. از این گذشته این گجت غول‌آسا دارای 2 گیگا بایت حافظه رم و دوربینی 8 مگا پیکسلی است.

گجت برادران چینی‌مان از فناوری «لمس جادویی» (Magic Touch) بهره می‌برد. این فناوری تازه که پیشتر مشابه آن در گوشی نوکیا لومیا 920 به کار گرفته شده بود، به کاربر اجازه می‌دهد تا حتی با وجود در دست داشتن دست‌کش، از صفحه لمسی دستگاه استفاده نماید.

Mate مجهز به سیستم‌عامل اندروید آبنبات پاستیلی و Emotion UI (رابط کاربری) ویژه‌ی Huawei است. باتری که برای پاسخگویی به این نمایشگر غول‌آسا در نظر گرفته شده دارای ظرفیت 4050 میلی آمپر است، که به نظر می‌رسد پاسخگوی نیاز دستگاه باشد.

از این گذشته در طراحی رابط کاربری آن قابلیتی پیش‌بینی شده تا کاربر بتواند تنها با یک دست هم از صفحه شماره‌گیری استفاده کند یا اینکه به نگارش – پیامک و ... – بپردازد. به هر روی می‌توان مدعی شد که چینی‌ها با معرفی Ascend Mate 6.1 اینچی آتشی به بازار گوشی و تبلت انداخته‌اند که بر افزایش رقابت‌ها در این حوزه خواهد افزود!

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات