شارپ دو تلویزیون پرچمدار خود را با نام Purios معرفی کرد:رزولوشن 4K، سیستم ضد انعکاس Moth eye، سیستم فریب مغز ICC

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
این تلویزیون‌ها که نهایت توان تکنولوژیکی شرکت ژاپنی شارپ را در خود جای داده‌اند، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. بسیاری از ما از خود می‌پرسیم که آیا تنها افزایش رزولوشن نیاز آینده تلویزیون است، یا ایده‌های دیگر نیز می‌تواند به همان اندازه به واقعی جلوه دادن تصویر کمک کند؟ اگر به‌دنبال ترسیم یک تلویزیون رویایی در ذهن خود هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.
تبلیغات

در نماشگاه CES امسال شرکت شارپ پرچم‌دار تلویزیون‌های سال 2013 خود را با نام Purios معرفی کرد که از استاندارد THX 4K پشتیبانی می‌کند. دو تلویزیون 60 اینچی که یکی با رزولوشن Full HD در تابستان امسال منتشر خواهد شد و دیگری یک نمونه آزمایشی با رزولوشن 4k در نمایشگاه درمعرض دید خبرنگاران قرار گرفت.

این تلویزیون شبیه به تلویزیون‌های دیگر نیست، تکنولوژی این تلویزیون با همکاری مرکز تحقیقاتی Thel-cubed توسعه داده شده است و رزولوشن 4K یا Ultra HD را با پردازنده مجهز به سیستم ICC(سیستم داخلی ایجاد تصور ذهنی) ترکیب کرده تا حسی را که ذهن نسبت به نور پاسخ می‌دهد را بازسازی کند. به گفته شارپ این فرایند سبب می‌شود که ذهن فریب بخورد و تصور کند که تصویر واقعی است.

تکنولوژی دیگری که در این تلویزیون به کار رفته است Moth eye است که قبلا هم در مورد آن در زومیت صحبت کرده بودیم. این تکنولوژی همانند لایه بیرونی(لنز مرکب) چشم حشرات باعث کاهش میزان انعکاس نور شده و تصویری بدون انعکاس ارایه می‌کند. همچنین این موضوع باعث افزایش قدرت پنل در ایجاد رنگ‌ها خواهد شد.

قیمت این مدل پرچم‌دار هنوز مشخص نشده است.

نظر شما در مورد این تلویزیون بی‌نظیر چیست؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات