پاناسونیک 16 مدل تلویزیون LED و 16 مدل تلویزیون پلاسما را برای سال 2013 معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک امسال با دست پر وارد بازار بسیار رقابتی تلویزیون می‌شود و قصد دارد ۳۲ تلویزیون عرضه کند.
تبلیغات

پاناسونیک بر خلاف دیگر رقبای بازار که بر روی اندازه‌های بزرگ یا رزولوشن 4K تمرکز دارند، تلویزیون‌های خود را در سایزهای متوسط و کوچک و با رزولوشن Full HD معرفی نموده است. البته این اندازه‌ها تا سال قبل کوچک به نظر نمی‌رسید اما با وجود تلویزیون‌های 80 و حتی 90 اینچی دیگر این حس تغییر کرده است. تلویزیون‌های جدید پاناسونیک از امکانات ویژه‌ای برای کنترل صوتی برخوردار هستند و از رابط کاربری هوشمندی استفاده خواهند کرد. با زومیت همراه باشید تا با نسل جدید تلویزیون‌های پاناسونیک آشنا شوید.

تلویزیون‌های LED سال 2013 شرکت پاناسونیک عموما از پنل IPS استفاده می‌کنند و قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را دارا هستند. این تلویزیون‌ها همگی دارای رزولوشن 1080p هستند که برای دوستداران تکنولوژی تا حدی نا‌امید‌کننده است.

این شرکت تمرکز خود را تنها در کیفیت تصویر قرار نداده است و توجه خاصی به نرم‌افزار و امکانات نوآورانه دیگر همچون رابط کاربری با قابلیت شخصی سازی، سیستم کنترل صوتی و امکان اشتراک گذاری ویدیو و عکس از طریق دستگاه‌های هوشمند دیگر را در این تلویزیون‌ها گنجاده است. البته تنها مدل‌های WT60 و DT60 می‌توانند توسط صدا کنترل شوند.

از ماه آینده تلویزیون پاناسونیک مدل‌های جدید پلاسمای خود را نیز در 16 مدل به بازار عرضه خواهد کرد. اندازه این پلاسماها از 42 تا 65 اینچ خواهد بود البته پرچمدار این سری از پلاسماها یعنی ZT60 تنها در اندازه 60 و 65 اینچ عرضه می‌شود و تنها مدلی است که سیستم Beyond the reference یا فراتر از مرجع را در کیفیت تصویر خروجی ارایه خواهد کرد. این مدل همچنین تنها مدلی است که از سیستم Studio Master Panel برای تولید رنگ سیاه عمیق بهره می‎برد.

مدل‌های بالایی یعنی ZT60 و VT60 دارای امکانات جالبی همچون کنترل صوتی، دوربین، سیستم Wi-Fi، فناوری THX هم برای دو بعدی و هم سه بعدی و سیستم کالیبره کردن ISFccc هستند و از یک کنترلر لمسی بهره می‎برند.

تمامی مدل‌های پلاسما به غیر از X60 از قلم الکترونیکی Touch Pen پشتیبانی می‎کنند. مدل‌های ZT60، VT60 و ST60 دارای رابط کاربری با قابلیت شخصی سازی خواهند بود و همانند دو مدل بالایی LED LCD این شرکت امکان به اشتراک گذاری محتوا از طریق دستگاه‌های هوشمند را دارند.

هیچ یک از این 32 مدل تلویزیون رزولوشن 4K یا Ultra High definition نخواهند داشت که ناامید کننده است.

هنوز قیمت تلویزیون پاناسونیک در مدل‌های مختلف اعلام نشده است.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات