ایسوس Qube را معرفی کرد: ست‌تاپ باکس گوگل تی وی با رابط کاربری منحصر به فرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
دیروز خبر احتمال معرفی Qube در نمایشگاه CES را در زومیت خواندید و امروز ایسوس این محصول متفاوت را رسما معرفی کرد. در ظاهر Qube شبیه به یک جعبه مشکی رنگ است که در کنار تلویزیون شما قرار می‌گیرد و امکانات چند رسانه‌ای را به آن اضافه می‌کند. این محصول از گوگل تی‌وی قدرت گرفته و از جدیدترین نسخه این سیستم‌عامل گوگل بهره می‌برد و این بدین معنا است که امکان جستجوی صوتی در کیوب وجود دارد.
تبلیغات

ایسوس خود رابط کاربری Qube را طراحی کرده و روی گوگل تی وی قرار داده است. در رابط کاربری ایسوس، همه چیز روی صفحه قرار دارند و امکانات دستگاه توسط یک مکعب چرخان که در صفحه تلویزیون نمایش داده می‌شود، دردسترس کاربر قرار می‌گیرند.

Qube ازطریق یک ریموت کنترل حرکتی یا تلفن هوشمند قابل کنترل است.

پیش از این شایعه شده بود که Qube عضو جدید خانواده نکسوس خواهد بود اما با دیدن تغییراتی که ایسوس در رابطه کاربری گوگل تی‌وی اعمال کرده، این فرضیه به‌طور کامل رد شده است.

ایسوس به همراه ست‌تاپ‌باکس خود 50 گیگابایت فضای ابری را نیز به کاربران هدیه می‌کند، این موضوع کمی عجیب است چون گوگل خود ارائه کننده سرویس ابری است و حالا ایسوس سرویس ابری خود را روی ابزاری که از گوگل تی وی قوت گرفته ارائه می‌کند.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه Qube دردسترس نیست اما انتظار می‌رود این محصول با قیمت نزدیک به 299 دلار نکسوس Q روانه بازار شود.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات