کمپانی فیت‌بیت و رونمایی از مچ‌بند فلکس برای بررسی فعالیت‌های ورزشی

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی فیت‌بیت هم با شرکت در نمایشگاه CES محصولاتی جدید برای ورزشکاران ارائه کرده است. یکی از این محصولات Fitbit Flex است که به شکل یک مچ‌بند به مچ دست بسته می‌شود و فعالیت‌های ورزشی شخص را دنبال می‌کند. امکانات این گجت را در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می‌دهیم.
تبلیغات

مچ‌بند فلس 99 دلار قیمت دارد و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشکار را به صورت بی‌سیم با گوشی آیفون وی همگام‌سازی می‌کند و لذا شخص امکان بررسی اطلاعات ورزشی خود را به صورت آنی را دارد. مچ‌بند فلکس از نظر کیفیت ارتباط بر محصولاتی مثل جوبُن آپ یا نایک فیول‌بند برتری دارد.

فیت‌بیت برای آن دسته از کاربرانی که گوشی آیفون ندارند هم خبرهای خوشی دارد. در ابتدا یعنی تا اواخر ماه جاری یا اوایل ماه بعدی، گوشی‌های گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 از طریق بلوتوث 4.0 می‌توانند از این مچ‌بند استفاده کنند و تدریجاً دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز پشتیبانی خواهند شد.

به کمک دانگل کوچکی که از طریق درگاه USB به پی‌سی یا مک متصل می‌شود نیز امکان همگام‌سازی اطلاعات با پی‌سی و همچنین مک وجود دارد. البته محدودیت فاصله را نیز باید در نظر گرفت چرا که حمل پی‌سی و مک به سهولت گوشی‌های هوشمند نیست.

کمپانی فیت‌بیت با این محصول جدید مجموعه تجهیزات ورزشی خود را که شامل فیت‌بیت وان و فیت‌بیت زیپ می‌شود را کامل کرده است.

فیت‌بیت فلکس ضدآب است و حتی زیر باران هم می‌توان از آن استفاده کرد. بیشتر امکانات فیت‌بیت وان مثل بررسی کیفیت خواب و زنگ بیداری در فیت‌بیت فلکس نیز وجود دارد. این وسیله هماهنگی خوبی نیز با سایر محصولات موجود در بازار دارد که به لطف نرم‌افزارها، سرویس‌ها و داشبورد آنلاین کمپانی سازنده ممکن شده است.

Teal

اما نقطه ضعف فیت‌بیت فلکس این است که به جای صفحه نمایش مینیاتوری که در فیت‌بیت وان و زیپ دیده بودیم، چراغ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده و تنها می‌توان سطح فعالیت‌های روزمره را به کمک آن مشاهده کرد. آلتی‌متری که در فیت‌بیت وان برای شمارش تعداد پله‌هایی که هر روز از آن بالا می‌رویم، در نظر گرفته شده بود نیز در این محصول وجود ندارد.

ظاهر Fitbit Flex مثل Fitbit One است و در واقع به شکل ماژولار طراحی شده و می‌توان با سرهم کردن قطعات در رنگ‌های مختلف، ترکیب رنگی دلخواه را انتخاب کرد. قطعات در رنگ‌هایی مثل سیاه، خاکستری، سبزآبی و نارنجی تولید می‌شوند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات