آلکاتل از باریک‌ترین تلفن هوشمند دنیا با نام One Touch Idol Ultra پرده برداری کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل امروز در CES از 3 تلفن جدید خود در خانواده One Touch پرده برداری کرد که بنا به ادعای این شرکت یکی از این تلفن‌ها باریک‌ترین تلفن هوشمند دنیا است. Idol Ultra تنها 6.45 میلی‌متر ضخامت دارد و مجهز به یک نمایشگر 4.7 اینچ از نوع AMOLED و پردازنده 2 هسته‌ای است. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتر مربوط به تلفن‌های جدید آلکاتل را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

تلفن One Touch Idol Ultra که احتمالا باریک‌ترین تلفن هوشمند دنیاست، مجهز به سیستم‌عامل اندروید 4.1 یا آبنبات پاستیلی، صفحه نمایش 4.7 اینچ AMOLED و پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی است.

تلفن دیگر این خانواده با نام One Touch Idol تنها 110 گرم وزن دارد و بنا به گفته آلکاتل سبک‌ترین تلفن هوشمند در شاخه خود است. این تلفن نیز مجهز به نمایشگر 4.7 اینچ بوده اما نوع پنل آن برخلاف Idol Ultra از نوع IPS LCD است.

علاوه بر این دو تلفن، آلکاتال یک تلفن سازگار با شبکه 4G با نام One Touch Scribe HD را نیز معرفی نموده است (تصویر پایین). براساس گفته این شرکت، تلفن Scribe HD اولین تلفن هوشمند دنیا است که از تراشه 4 هسته‌ای MT6580 ساخت MediaTek بهره می‌برد. آلکاتل معتقد است که این تراشه قدرت گرافیکی فوق‌العاده بالایی دارد و امکان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به شکل فوق العاده جذابی را در نمایشگر 5 اینچی این تلفن میسر می‌سازد.

آلکاتل تلفن 5 اینچی

هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه یا قیمت این محصولات در دسترس نیست. بالافاصله پس از کسب اطلاعات بیشتر حتما این مقاله را بروز خواهیم کرد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات