تبلت اندرویدی ویزیو معرفی شد: نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600، پردازنده Tegra 4، اندروید آبنبات پاستیلی و بدنه سبک و مقاوم

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
همیشه پس از معرفی یک پردازنده قدرتمند از سوی شرکت‌های مطرح، همه ما آرزوی این را داریم که هرچه زودتر آن را در محصولات مشاهده کنیم. این بار نیازی به صبر کردن نیست، و از همان ابتدا یکی از این محصولات قدرتمند معرفی شده است. تبلت ویزیو 10.1 اینچی با صفحه نمایشی مشابه نکسوس 10 و پردازنده قدرتمند تگرا 4 در یک بدنه زیبا و نازک به جنگ رقبای سال 2013 خواهد رفت. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این تبلت آشنا شوید.
تبلیغات

ویزیو علاوه بر معرفی تبلت ویندوز 8 خود که مجهز به پردازنده x86 ساخت AMD است، یک تبلت اندرویدی با پردازنده تازه وارد تگرا 4 را نیز معرفی کرده است.

این تبلت با نسخه 4.2 اندروید به بازار عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش آن دارای رزولوشن 2560 در 1600 است و احتمالاً به دلیل استفاده از پردازنده قویتر نسبت به نکسوس 10 از مشکلات کمتری در این رزولوشن برخوردار خواهد بود.

این تبلت دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و از بلوتوث 4 پشتیبانی می‌کند و تنها نسخه WiFi آن معرفی شده است و معلوم نیست نسخه‌ای که به بازار عرضه می‌شود از 3G یا 4G پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

مهم‌ترین قابلیت تبلت 10 اینچی ویزیو که همه را شگفت زده کرده مربوط به وزن فوق‌العاده سبک آن است. بعضی باور نمی‌کنند که در داخل این تبلت باتری وجود داشته باشد. این تبلت علاوه بر وزن بسیار سبک، ضخامت بسیار کمی نیز دارد و لبه آن با دقت بسیار بالای تراش داده شده‌اند.

نظر شما در رابطه با این تبلت قدرتمند چیست؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات