گلیمپس از عرضه‌ی نرم‌افزار ویژه‌ی موقعیت‌نما برای خودروهای فورد خبرداد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مزایای سفر و کاویدن در دل مادر طبیعت، پیدا کردن مناطقی بکر و تازه و اشتراک آن با دوستان و آشنایان است. به همین خاطر Glympse نرم‌افزاری مخصوص گوشی‌های هوشمند را آماده کرده که به کمک آن می‌توان موقعیت‌ فعالی‌تان را با صدور فرامین صوتی، با سایرین به اشتراک بگذارد. جالب اینکه این برنامه‌ی موقعیت‌نما به خوبی با سامانه‌ی هوشمند خودروهای فورد (Ford Sync) همگامسازی می‌شود.
تبلیغات

برنامه‌ی موقعیت‌نمای Glympse را می‌توان بر روی انواع گجت‌های اندرویدی و iOS نصب نمود، سپس باید وسیله را با استفاده از فناوری ارتباطی بلوتوث به سیستم همگامسازی خودروی فورد متصل کرد. گفتنی است، در حال حاضر بیش از پنج میلیون خودروی فورد به سامانه‌ی هوشمند Ford Sync مجهز شده‌اند.

پس از اتصال برنامه به سامانه‌ی خودروی فورد، کاربر می‌تواند بدون چشم برداشتن از جاده یا به دست گرفتن گوشی، تنها با گفتن عبارت «send a Glympse» (به معنی: یه Glympse بفرست!) از طریق حساب کاربری در شبکه اجتماعی فیس‌بوک یا توئیتر سایر دوستان را نیز از موقعیت فعلی‌اش مطلع نماید.

جالب اینکه دیگر افرادی که شماره‌ی تلفن‌شان در گوشی شماست نیز می‌توانند از طریق آنلاین خط سیر و گشت و گذار شما را ببینند و در این لذت بی‌کران با شما کمی هم که شده شریک شوند؛ که گفته‌اند «وصف عیش، نصف عیش»!

شاید دوست داشته باشید بدانید که تلفظ عبارت Glympse درست شبیه کلمه‌ی Glimpse در زبان انگلیسی به معنی نیم‌نگاه یا نگاه اجمالی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات