سود اچ تی سی در سه ماهه اخیر به کمترین زمان از سال 2004 تا به امروز رسید: تنها 34 میلیون دلار

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوران ویندوز موبایل و PDAها را به خاطر داشته باشید حتما به یاد دارید که HTC سلطان بی رقیب بازار بود و بسیاری از تلفن‌های پیشرفته آن زمان با سخت افزار این شرکت تولید و روانه بازار می‌شدند. اما به نظر می‌رسد روند نزولی درآمد و فروش این تولید کننده مطرح تایوانی دنباله دار است و آخرین اخبار از وضعیت مایوس کننده درآمد این شرکت خبر می‌دهند.
تبلیغات

امروز گزارش مالی شرکت HTC در سه ماهه آخر سال 2012 رسما اعلام شد، کل درآمد این شرکت تایوانی تنها 1 میلیارد دلار و سود خالص آن تنها 34 میلیون دلار بوده که نسبت به همین فاصله زمانی در سال 2011 نزدیک به 10 درصد کاهش یافته است. این کم‌ترین درآمد HTC از سال 2004 تا به امروز بوده است.

HTC در سه ماهه سوم سال گذشته 133 میلیون دلار سود داشته است و این بدین معناست که سود این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته 99 میلیون دلار کاهش یافته است.

HTC در همین فصل تلفن اندرویدی 5 اینچی Full HD خود با نام Droid DNA و Butterfly را به همراه دو تلفن ویندوز فونی 8X و 8S معرفی کرده بود که احتمالا فروش قابل توجه‌ای را به همراه نداشته‌اند.

البته مدیرعامل HTC اعلام نموده که این شرکت بحران را پشت سر گذاشته است و این بدین معناست که احتمالا روند فروش و درآمد اچ تی سی در ماه‌های پیش رو سیر صعودی را تجربه خواهد کرد.

شما آینده HTC را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات