تبلت / لپ‌ تاپ هیبریدی لنوو با نام ThinkPad Helix وقتی برروی داک قرار می‌گیرد قدرتش دو چندان می‌شود

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
تا به امروز شاهد تبلت‌های هیبریدی بسیاری بوده‌ایم که معمولا وقتی به داک صفحه کلید متصل می‌شدند طول عمر باتری آنها افزایش می‌یافت. اما لنوو این بار یک محصول نوآورانه را در CES معرفی نموده که وقتی برروی داک فیزیکی کی‌برد قرار می‌گیرد علاوه بر افزایش طول عمر باتری، قدرت پردازنده آن نیز افزایش می‌یابد. اگر بدنبال یک ابزار هیبریدی متفاوت مبتنی بر ویندوز 8 هستید، احتمالا Helix انتخاب شماست! در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید تا جزییات کامل در مورد این تبلت هیبریدی را مشاهده کنید.
تبلیغات

Helix علاوه بر نمایشگر 11.6 اینچ لمسی با رزولوشن 1080p یا 1920 در 1080 پیکسل از یک پردازنده Core i7 و حافظه رم 8 گیگابایتی نیز بهره می‌برد. این تبلت هیبریدی مجهز به حافظه ذخیره سازی پرسرعت SSD با ظرفیت 256GB است اما این موارد را در تبلت‌های دیگر نیز می‌توان یافت و وجه تمایز Helix با دیگر رقبا در فناوری خاصی است که در داک کی‌برد آن نهفته شده است. داک کی‌برد داری سیستم خنک کننده خاصی است که وقتی تبلت را به آن متصل می‌کنید فعال می‌شود و وظیفه خنک کردن پردازنده اصلی را برعهده می‌گیرد. در این حالت پردازنده بصورت خودکار اورکلاک شده و توان پردازشی آن افزایش می‌یابد. یعنی وقتی تبلت به داک متصل نیست بصورت عادی عمل می‌کند و وقتی برروی داک فیزیکی قرار می‌گیرد با قدرت بیشتری پردازش امور را به دست می‌گیرد.

پس اگر بدنبال یک تبلت ویندوز 8 با باتری و قدرت پردازش بالاتر هستید احتمالا Helix گزینه مناسبی خواهد بود.

Helix از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند و مجهز به طیف وسیعی از درگاه‌های ورودی و خروجی است. صفحه لمسی پیشرفته این تبلت نیز از فناوری Wacom پشتیبانی می‌کند و این بدین معناست که می‌توان از قلم دیجیتال در تبلت استفاده نمود.

Helix از NFC نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان از تگ‌های مجهز به این فناوری یا برای اتصال به تلفن و تبلت‌ها از آن بهره برد. قیمت این ابزار خارق‌العاده چقدر است؟ 1,499 دلار ناقابل

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات