اپلیکیشن Dropbox برای کاربران ویندوز 8 منتشر شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که عاشق سادگی و سرعت بالای سرویس ابری Dropbox هستید، و رایانه‌ی شخصی‌تان به ویندوز 8، تازه‌ترین سیستم‌عامل مایکروسافت مزین شده، خبر خوشی برایتان داریم. از امروز می‌توانید با مراجعه به ویندوز استور (Windows Store) برنامه کاربردی سازگار با رابط کاربری مدرن ویندوز 8 آن را دریافت کرده و روی رایانه خود نصب کنید.
تبلیغات

مایکروسافت که پیش‌تر در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان در اکتبر گذشته از برنامه کاربردی سرویس Dropbox برای ویندوز 8 پرده‌برداری کرده بود، به‌تازگی نسخه نهایی این برنامه را در فروشگاه نرم‌افزاری خود برای دانلود قرار داده است. بدین ترتیب کاربران ویندوز 8 و ویندوز RT می‌توانند فایل‌هایی که روی این سرویس ابری ذخیره کرده‌اند را مستقیما در محیط ویندوز 8 اجرا کرده، تغییر دهند، ذخیره نمایند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

از این گذشته قابلیت کلیدی Search Charm ویندوز 8 شامل فایل‌های ذخیره شده در Dropbox نیز خواهد بود. البته نباید از یاد ببرید که این برنامه برای ویندوز 8 هنوز حالت اولیه داشته و ظاهراً آن آنچنان که فکر می‌کنید پیشرفته نیست. Dropbox در حال حاضر ظاهری شبیه رابط وب داشته و احتمال می‌رود تا در آینده نزدیک به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کند.

Dropbox یکی دیگر از نام‌های بزرگی است که در ویندوز تازه‌ی یاران بیل گیتس حضور دارد. مایکروسافت امیدوار است با ترغیب کمپانی‌های صاحب‌نام و توسعه‌ی بیش از پیش برنامه‌های کاربردی در سال جدید میلادی، کاربران بیشتری را به پلتفرم تازه‌ی خود جلب کند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات