لپ‌تاپ توشیبا Satellite U845t لمسی می‌شود تا میزبان ویندوز 8 باشد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
یکی از رویکردهای خوب تولیدکنندگان شرکت کننده در نمایشگاه فناوری CES، استفاده آنها از زیرساخت و محصولات موجود و ارتقای سخت‌افزاری با توجه به نیاز روز بازار است. توشیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کمپانی قصد دارد تا از همین فرمول در تولید و عرضه لپ‌تاپ Satellite U845t بهره برده و این دستگاه را با قابلیت‌های لمسی روانه قفسه‌های فروشگاهی کند.
تبلیغات

لپ‌تاپ توشیبا Satellite U845t که نمونه‌ی به روز شده‌ی مدل پیشین U845 است را می‌توان رایانه‌ای قابل حمل با صفحه 14 اینچ دانست که مجهز به پردازنده‌های سری Core i3 و i5 اینتل است و تا 6 گیگا بایت حافظه رم را در خود جای داده و از پورت‌های سریع USB 2.0 و 3.0 بهره می‌برد؛ و پذیرای جدیدترین نسخه از ویندوز 8 مایکروسافت نیز می‌باشد. لپ‌تاپ توشیبا Satellite U845t همچنین دارای وزن 1.8 کیلویی (4 پوند) و 2.0 سانتیمیتر (0.8 اینچ) قطر است.

گفتنی است، اضافه کردن قابلیت‌های لمسی به لپ‌تاپ‌ها نه تنها موجب افزایش وزن دستگاه می‌شود، بلکه به هزینه‌ی تمام شده‌ی آن‌ها نیز خواهد انجامید. هر چند، توشیبا این اقدام کاربرپسندانه را بدون گران‌تر کردن دستگاه خود انجام داده و لپ‌تاپ Satellite U845t را با همان قیمت 799.99 دلاری مدل U845t پارسال عرضه خواهد کرد، که فاقد قابلیت لمسی بود.

چنین رویکردی نه تنها موجب رونق بیشتر در بازار می‌شود، بلکه استفاده از رایانه‌هایی با صفحه نمایش لمسی را به استانداردی معمول بدل خواهد کرد؛ اقدامی که بی شک دل پر خون مایکروسافت از ویندوز 8 را التیام بخشیده و این کمپانی را به موفقیت ویندوز تازه‌اش امیدوار خواهد کرد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات