گوریلا گلس 3 نسبت به نسل قبل، 3 برابر مقاوم‌تر در مقابل خط و خش و ضربه

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
امروزه برای محافظت از صفحه لمسی اکثر گجت‌ها از محافظ شیشه‌ای مقاوم و البته بسیار باریکی به نام گوریلا گلس استفاده می‌شود، حتی بدنه برخی از تلفن‌ها مانند نکسوس 4 یا آیفون 4 از جنس این صفحه شیشه‌ای ساخته می‌شود. گوریلا گلس طی دو سال اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرده و وظیفه محافظت از صفحه نمایش ابزارهای لمسی که گران قیمت ترین قطعه این ابزارها نیز به شمار می‌رود را برعهده گرفته است. حال شرکت Corning خبر از نسل سوم این محافظ شیشه‌ای با قدرت و مقاومت بالاتر داده است.
تبلیغات

در CES امسال بدون شک شاهد انواع و اقسام ابزارهای لمسی خواهیم بود، پس چه مکانی بهتر از این نمایشگاه برای معرفی نسل جدید معروف‌ترین محافظ شیشه‌ای است؟

شرکت Corning رسما اعلام نموده که در CES امسال از گوریلا گلس (Gorilla Glass 3) پرده برداری می‌کند. در بیانیه این شرکت سرنخ‌هایی از آنچه باید انتظارش را بکشیم داده شده است: مقاومت بیشتر نسبت به نسل قبل، 40 درصد خط و خش کمتر.

شرکت سازنده و صاحب فناوری این نوع از محافظ شیشه‌ای، نسل جدید این شیشه‌ها را Native Damage Resistance یا مقاومت طبیعی در برابر آسیب، نامیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوریلا گلس 3 که انتظار می‌رود در بسیاری از تلفن و تبلت‌های امسال بکار گرفته شود، باید حدود یک روز تا شروع نمایشگاه CES 2013 تحمل کنید، پس فردا با زومیت همراه باشید.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات