در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2013 سامسونگ از تجهیزات پخش صوتی بلوتوثی خود پرده برداشت

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه فناوری CES 2013 در لاس‌وگاس امریکا، در بیانیه‌ای مطبوعاتی، اسپیکر‌ بلوتوثی و سامانه‌ی صوتی سینمای خانگی خود را معرفی کرد. این اسپیکر بی‌سیم DA-F60 نام دارد که با استفاده از کدک‌های apt-X می‌تواند فایل‌های صوتی را بر بستر اتصالات بلوتوث با کیفیت بالا پخش نماید و جایگزین بهتری برای کدک‌های کم کیفیت پیشین به شمار رود.
تبلیغات

این اسپیکر بی‌سیم همچنین مجهز به قابلیت NFC (ارتباطات میدان نزدیک) است که بستر بسیار خوبی برای همگامسازی محتوای چندرسانه‌ای گوشی‌های هوشمند با این اسپیکر را مهیا می‌نماید. از این گذشته، به ادعای سامسونگ این دستگاه می‌تواند به تلویزیون‌های هوشمندی که از قابلیت اتصال بلوتوث با فناوری SoundShare بهره می‌برد نیز متصل شود. اسپیکر بی‌سیم DA-F60 می‌کوشد تا زیرساختی مشابه قابلیت AirPlay اپل را ارائه نماید که پیشرتر موفقیت این سامانه‌ی همگامسازی ساده و سر راست به اثبات رسیده است.

به غیر از اسپیکر قابل حمل DA-F60، در این بیانیه مطبوعاتی سامسونگ سامانه‌ی صوتی سینمای خانگی با اسپیکرهای VacuumTube خود را نیز معرفی کرده است؛ که به ادعای این کمپانی شرقی، «نخستین نمونه از اسپیکرهای لوله خلاء در جهان» به شمار می‌رود. سامسونگ این سامانه‌ی صوتی را HW-F750 نام نهاده که درست مانند اسپیکر قابل حمل DA-F60 مجهز به ارتباطات بلوتوث می‌باشد؛ و کاربر می‌تواند آن را به طور بی‌سیم به تلویزیون خانگی خود متصل نماید.

در پایان لازم به ذکر است که این کمپانی، سیستم سینمای خانگی 7.1 کاناله‌ی 1330 وات با نام HT-F9750W مجهز به اسپیکر لوله خلاء و اتصال بلوتوث است و همچنین دستگاه پخش بلو-ری BD-F7500 - UHD ارتقا یافته را نیز در این بیانیه معرفی کرده است.

البته هنوز قیمت یا تاریخی مشخصی برای عرضه‌ی هیچ یک از این محصولات ذکر نشده است، که پس از اطلاع این موارد، شما زومیتی‌های عزیز را نیز از مطلع خواهیم کرد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات