ویزیو اولین تبلت ویندوز 8 خود را معرفی کرد: نمایشگر 11 اینچ با رزولوشن 1080p و پردازنده AMD

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ویزیو که به دلیل تولید دستگاه‌های صوتی و تصویری آن هم در بازار امریکا معروف بود، چندی پیش وارد بازار کامپیوتر شد و نسبت به تولید کامپیوتر رومیزی، کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) و لپ‌تاپ اقدام کرد و محصولات جذاب و زیبایی را تولید و عرضه کرد. حال Vizo خبر از یک تبلت ویندوز 8 داده که قرار است در CES امسال به نمایش گذاشته شود. این تبلت مجهز به نسخه کامل ویندوز 8 بوده و برخلاف اکثر تبلت‌های ویندوزی که مجهز به پردازنده اینتل هستند از پردازنده ساخت AMD بهره می‌برد.
تبلیغات

Vizio Tablet PC مجهز به یک صفحه نمایش 11 اینچ با رزولوشن 1080p یا 1920 در 1080 پیکسل بوده و برخلاف سرفیس RT از نسخه کامل ویندوز 8 بهره می‌برد و قادر به اجرای کلیه نرم‌افزارهای قدیمی و جدید تحت ویندوز است.

این تبلت برخلاف دیگر تبلت‌های ویندوز 8 از پردازنده AMD Z60 بهره می‌برد که دارای دو هسته 1 گیگاهرتزی است. جالب اینجاست که پردازنده Z60 در واقع رقیب Atom اینتل است و تا اینجای کار هیچ تبلت مجهز به پردازنده اتم دارای صفحه نمایش Full HD نبوده است و این ترکیب سخت‌افزار در نوع کم بی سابقه است.

مشخصات دیگر تبلت ویزیو استاندارد و شبیه به دیگران است: 2 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD، دوربین 2 مگاپیکسل، خروجی HDMI و پورت میکرو USB

ویزیو هنوز قیمت و زمان عرضه تبلت‌ جدید خود را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود این اطلاعات با شروع نمایشگاه CES ارائه شوند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات