فولتن از سیستم شارژ بی سیم تلفن توسط تبلت، پرده برداری کرد

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Fulton Innovation همه ساله در نمایشگاه CES شرکت نموده و از فناوری‌های تازه شارژ بی سیم پرده برداری می‌کند، امسال نیز این شرکت قصد دارد یک فناوری جدید مبتنی بر Qi را در CES دمو کند، فناوری خاصی که از طریق آن تبلت قادر به شارژ بی‌سیم تلفن‌های سازگار با Qi است. در این فناوری برای شارژ بی سیم تلفن، تنها کافی است آن را برروی قسمت پشت تبلت قرار دهید.
تبلیغات

در فناوری که Fulton Innovation قصد دارد در CES امسال به نمایش بگذارد، تبلت 7 یا 10 اینچی قادر به شارژ بی سیم تلفن هوشمند خواهد بود. برای این کار تنها کافی است که هر دو ابزار پشت به پشت برروی یکدیگر قرارگیرند و تبلت از انرژی باتری خود نسبت به شارژ تلفن هوشمند بهره می‌برد. البته تنها تلفن‌هایی که از شارژ بی‌سیم سازگار با Qi پشتیبانی می‌کنند قادر به استفاده از این سیستم‌ هستند.

فولتن همچنین وعده داده که از یک پلتفرم شارژ بی‌سیم که قادر به شارژ همزمان دو ابزار است نیز پرده برداری خواهد کرد. سطح شارژر در پلتفرم جدید فولتن به شکلی طراحی شده که بصورت خودکار نوع ابزار را تشخیص داده و خود را با آن سازگار می‌کند. به عبارت دیگر در این سیستم، تبلت و تلفن‌ هوشمند برروی یک سطح و بصورت همزمان شارژ می‌شوند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات