ZTE در حال آماده‌سازی تلفن هوشمند 5.7 اینچی برای CES 2013 است

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
مدتی است که از گوشه‌ و کنار می‌شنویم که کمپانی چینی ZTE در حال آماده‌سازی یک گوشی هوشمند 5 اینچ است، ولی به نظر می‌رسد که حتی مدل بزرگتری نیز توسط این کمپانی در CES امسال رونمایی خواهد شد. در ادامه به جزئیات بیشتر این شایعه می‌پردازیم.
تبلیغات

بنا به گزارش‌ها متعدد، کمپانی تولیدکننده موبایل، ZTE در نمایشگاه CES 2013 که تا 3 روز دیگر آغاز خواهد شد، از یک گوشی هوشمند 5.7 اینچی رونمایی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد ZTE با ارائه این گوشی قصد دارد تا با گوشی 5.5 اینچی گلکسی نوت 2 سامسونگ وارد رقابت شود. گفته می‌شود این گوشی در لاس وگاس در کنار گوشی 5 اینچی Nubia معرفی خواهد شد. نمایشگر 5.7 اینچی این گوشی رزولوشن 720p دارد و با پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز و باتری مناسب 3,000 میلی‌آمپرساعت، می‌تواند به محصولی مهم تبدیل شود.

گزارش‌ها حاکی از آنند که این دستگاه مجهز به اندروید 4.0 ساندویچ بستنی، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و یک دوربین جلوی 1 مگاپیکسل خواهد بود. ضخامت این تلفن هوشمند نیز 9 میلی‌متر گزارش شده است.

به نظر می‌رسد که این تلفن ZTE در نمایشگاه CES امسال به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تلفن‌های هوشمند نظر بسیاری را به خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات