تصویر و زمان عرضه گلکسی اس 4 سامسونگ به بیرون درز کرد، تاریخ معرفی 14 اسفندماه

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
SamMobile اعلام کرده که یک منبع از داخل شرکت سامسونگ تصویر و اطلاعات مربوط به نسل بعدی گلکسی اس را در اختیارش قرار داده است. نمی‌توان صد در صد تأیید کرد که این عکس و اطلاعات منتشر شده دقیق هستند اما به هر حال این تصویر به واقعیت نزدیک است. طراحی گلکسی اس 4 شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی دارد اما این تلفن برخلاف گلکسی اس 3 فاقد دکمه‌های فیزیکی است و در عوض از دکمه‌های روی صفحه اندروید بهره می‌برد.
تبلیغات

اگر این تصویر واقعی باشد، گلکسی اس 4 سامسونگ فاقد سه دکمه فیزیکی منو، صفحه اصلی و برگشت به عقب است و این بدین معنا است که سامسونگ از طراحی تازه اندروید پیروی کرده و استفاده از دکمه‌های لمسی روی صفحه به جای دکمه‌های فیزیکی تبعیت کرده است.

تغییر دیگری که از تصویر می‌توان متوجه آن شد مربوط به حاشیه باریک‌تر دور نمایشگر است که باعث شده سایز نمایشگر بزرگ‌تر شود.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات تأیید شده‌ نیستند اما تا اینجای کار شایعات از مشخصات سخت‌افزاری زیر خبر می‌دهند:

  • پردازنده Exynos 5450 با 4 هسته 2.0 گیگاهرتزی
  • گرافیک: Mail-T658
  • حافظه رم: 2 گیگابایت
  • نمایشگر 4.99 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن Full HD یا 1920 در 1080 پیکسل
  • دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و دروبین 2 مگاپیکسل در جلو
  • سیستم‎‌عامل اندروید 4.2.1

منبع SamMobile اعلام کرده که تصاویر بیشتری از تلفن گلکسی اس 4 دراختیار دارد که به‌زودی آن‌ها را منتشر خواهد.

علاوه بر این، یک کاربر کره‌ای تصویر دعوتنامه سامسونگ برای معرفی تلفن گلکسی اس 4 را نیز منتشر کرده است. براساس این تصویر، مراسم معرفی تلفن گلکسی اس 4 در Pyeongchang کره برگزار خواهد شد. این همان مکانی است که قرار است میزبان المپیک زمستانه 2018 باشد. اگر این دعوتنامه حقیقی باشد تلفن گلکسی اس 4 در 4 مارچ 2013 یا 14 اسفند 91 معرفی خواهد شد. اما واقعا بعید به نظر می‌رسد که دعوتنامه معرفی یک محصول دو یا سه ماه قبل از زمان معرفی آن طراحی و به بیرون درز کند.

دعوتنامه معرفی گلکسی اس 4

اگر این اطلاعات درست باشند شما تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات